• De stelling van vandaag luidt:
    Jongeren worden onderbetaald

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vond dat ik redelijk onderbetaald werd. Ik deed het zelfde werk op het ''land'' als wat eentje van 30 deed en kreeg tien keer minder. Maar omdat ik werkte als een van dertig werd ik wel eens extra betaald. Maar alsnog vond ik het weinig aangezien wat ik deed. ik vind eigenlijks dat je moet uitbetaald worden op het niveau van wat je werkt.


    Everything is worse without music.

    Ligt eraan waar je gaat werken. Waar ik nu werk verdien ik 5 euro in het uur maar een vriendin van mij (zelfde leeftijd) verdient €3,38 ofzo. Dus het ligt er echt aan waar je werkt.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Mee eens, we krijgen eigenlijk best wel weinig in vergelijking met volwassenen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Significance schreef:
    Ik vond dat ik redelijk onderbetaald werd. Ik deed het zelfde werk op het ''land'' als wat eentje van 30 deed en kreeg tien keer minder. Maar omdat ik werkte als een van dertig werd ik wel eens extra betaald. Maar alsnog vond ik het weinig aangezien wat ik deed. ik vind eigenlijks dat je moet uitbetaald worden op het niveau van wat je werkt.


    Food.

    Als ik werkte zou ik eens zeggen maar ik werk niet dus oneens x'D


    -

    Oneens. Soms vind ik het nog best veel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ligt aan hoe sweet je baas is he. (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Nou, ik verdien €4,16 per uur en ik ben 15.
    En dat vind ik wel.. ja, normaal/goed. Meeste mensen van mijn leeftijd verdienen €3,-.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ja, eens.
    Ik wil best graag werken, maar ik ga niet de hele dag in een winkel staan voor maar 1 euro per fucking uur. ofzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Eens in NL, maar oneens in BE. In BE krijg je per leeftijd sowieso meer betaald dan in NL. Maar dat komt omdat de startleeftijd in België al later is. -al is die nu ook aan het verlagen-
    Het ligt ook aan je job, ik vind het logisch dat je minder verdiend krijgt achter de kassa dan in een frituur. Ondankbare jobs moeten net meer betaald krijgen anders doet helemaal niemand het meer.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Genius schreef:
    Als ik werkte zou ik eens zeggen maar ik werk niet dus oneens x'D


    effort never betrays you

    Eens.

    PUKKELxDING schreef:
    Naja, het is wel weinig, maar heey, wij hoeven toch geen brood op de plank te brengen?


    All this dampness is damp.

    PUKKELxDING schreef:
    Naja, het is wel weinig, maar heey, wij hoeven toch geen brood op de plank te brengen?


    When I was born the devil said damn competition >.<

    ik weet niet hoeveel jongeren verdienen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'