• Omdat ik morgen jarig ben, en 2 jaar terug, en vorig jaar, voelde ik me helemaal niet jarig op mijn verjaardag weet je wel. En die jaren daar voor wel, hebben jullie dat ook wel is? :')

    Btw. Ik wordt 17. (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    SuperTurtle schreef:
    Vroeger voelde ik me meestal wel jarig, maar nu niet meer. Ik heb daarom ook geen zin meer om mijn verjaardag te vieren :'D.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Vroeger wel, maar nu ook niet echt meer. Het is wel gezellig ofzo, maar niet bijzonder. Misschien worden we te volwassen?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Vroeger, toen ik echt overladen werd met cadeautjes en op de dag zelf de hele familie en vriendenkring langskwam wel, maar nu is het 's ochtends even snel een liedje zingen, een paar cadeautjes, taart eten en dan weer de gewone alledaagse dingen. Ik ben nu de hele tijd in de grote vakantie jarig, dus heel veel mensen kunnen niet komen en ik vier mijn verjaardag met mijn vrienden altijd heel ver voor de vakantie.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    al vats gefeliciteerd ^^

    en ..hm...nee... eignelijk vroeger wel, maar de laatste jaren voel ik me dan helemaal niet jarig. Een beetje, want ik weet dat ik jarig ben, maar het is eigenlijk een gewone dag die een beetje anders loopt.


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    xSHINee schreef:
    ~Vroeger~ wel altijd, maar nu steeds minder...

    Alvast gefeliciteerd ^^


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Nope (':


    I could be the smile you don't want

    Ik voel me meestal jarig :D:D:DD:D:D:D:DD:D:D:D:D:D:D:D:D

    Morgaine schreef:
    Vroeger wel, maar nu ook niet echt meer. Het is wel gezellig ofzo, maar niet bijzonder. Misschien worden we te volwassen?


    --

    ik was 1 oktober jarig,, maar toen voelde ik me niet echt bepaald jarig. maar ik werd 16 dus kreeg alcohol dus we hadden het in iedergeval wel gezellig (A)[/had 2 vriendinnen die bleven slapen]


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Ik heb altijd zielige verjaardagen. Op mijn 15de verjaardag moest ik naar de begrafenis van mijn nonkel en mijn 18de dit jaar was mega zielig. Eén klein taartje voor mezelf en een magazine. Yay...
    Maargoed, van papa kreeg ik toch een nieuwe tv + dvd speler. xd


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ability schreef:
    Vroeger voelde ik me heel erg jarig, nu jammergenoeg niet meer zo.


    it's so empty living behind these castle walls

    ATL schreef:
    Vroeger wel nu niet echt meer, ik haat verjaardagen. Verplicht handen schudden kussen op je wangen krijgen iedereen vreet zich vol je moet vrolijk doen etc, etc, alleen de cadeautjes zijn maar leuk.


    SLOAN.

    vorig jaar nog wel (toen werd ik 16 en kwam iedereen op school met cadeautjes) maar dit jaar echt totaal niet, ik voel me ook helemaal nog geen 17


    Never forget the things that make you smile

    Ik voel me eigenlijk nooit echt jarig, denk ik.
    Ik krijg meestal toch nooit cadeautjes, alleen maar geld.


    effort never betrays you

    Ik voel me nooit jarig :'D


    -