• Wie van jullie schrijft een dagboek? Well, ik wil er een gaan schrijven - alweer - maar ik wil niet elke keer zeggen lief dagboek, weet iemand zo'n soort naam. Of gewoon een mooi woord, engels of nederlands maakt niet uit (:


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Ik heb altijd gewoon de datum van die dag staan. ^^


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik schreef altijd eerst: lief dagboek... toen na een paar bladzijde verder schreef ik: Diary .... En weer een paar bladzijde verder. 'Vandaag ging ik ....' Bats boem gwn begonnen..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Uhmm...
    Je idool ofzo?

    Bijvoorbeeld; nou verzin het zelf maarxD


    Food.

    Ik heb al sinds 2007 een dagboek. Ik heb er 2 volgemaakt. De eerste heette Totty, het was een klein paars dagboekje met glitters. De tweede heette Bunny, was roze met een groot licht bruin konijn erop. En nu schrijf ik in Lillebi. Op de zijkant zitten er blauw met roze ruitjes, er staat een klein hartje op en het merk Lillebi. Maar de naam vind ik ook stoer :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb een dagboek maar het is weer een maand geleden dat ik er iets heb ingeschreven (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Mijn dagboek heette vroeger Zoë, naar een vriendin die zelfmoord heeft gepleegd en nu Anneke naar mijn moeder. :$
    Vind ik een mooi gebaar om aan een overledene te schrijven:)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ik. Ik heb er de datum bij staan. Best lijp, want mijn dagboeken gaan acht jaar terug.


    No growth of the heart is ever a waste

    geen naam ? (krul)
    gewoon beginnen met vertellen en dan op het einde iets van:
    "love, *je eigen naam*" ofzo?
    het is maar een ideetje :Y)