• Dit is nou hét epic topic.
    Als je hier op Quizlet komt zijn er 4 fouten die je kunt maken.
    1. Je stapt in de stront
    2. n00bgedrag (New On Our Boards)
    3. Reclame maken in GB’s
    4. Denken dat je heel wat bent
    Ik ga het met jullie vooral hebben over het forum. Eigenlijk moet je daar nooit aan beginnen, want het probleem is dat je er:
    1. Nooit vanaf komt
    2. Snel de fout in gaat
    3. Zeker geband gaat worden
    Ja lieve mensen, we kunnen gewoon niet braaf blijven, iedereen die veel berichten op het forum heeft is waarschijnlijk weleens of meerdere keren geband. Dit bannen gebeurt door een zogenaamde gang van rood geverfde mensen die wij de ’’Moderators’’ noemen. Deze mensen kun je makkelijk vinden door op overige en daarna op crew te klikken. Als je verder naar onder scrollt zie je paars en groen geverfden, zij hebben allemaal ook weer een speciale taak op Quizlet.
    -‘Ik wil cool zijn, hoe kan ik cool worden?’
    >Daar heb ik maar 1 antwoord op: Gewoon jezelf zijn.

    Een heel aantal users heeft in een topic van mij een klein vragenlijstje ingevuld. Ik ga ‘m even langs en ik ga proberen grappig over te komen door wat uit hun reacties hier neer te zetten en erop in te gaan.
    Als eerste hebben we een aantal veteranen, die zijn zeker niet te herkennen aan wanneer ze lid zijn geworden, want ze hebben veel accounts gehad. Uit de reacties op mijn topic kan ik 2 veteranen halen:
    -Erised
    -Kuyt
    (‘Ohmygod, ze noemde me in het topic, ik ben zoooo cool! :’D’
    Jaa dat zijn jullie zeker xd)
    Dus als je een vraag zou hebben over hoe een Quiz eruit zag in 2008 zou je bij hun terecht kunnen.

    Ik ben sowieso iemand vergeten, dé grote Quizlet goeroe genaamd Rutger, je kunt hem herkennen aan z’n oranje geverfde naam (nee WIJ hadden moeten winnen bij het WK, niet die domme Spanjaarden), ik heb geen idee wat je hem kunt vragen, maar het zal vast veel zijn. Xd

    Ik ga offtopic in m’n eigen topic (wut?) dus nu ontopic maar. Reacties…reacties…jup. De meeste zijn hier gekomen omdat ze op google een plaatje zochten van weetikveelwie.
    Ohja valkuil 4 voor de lijst met 3, maak never nooit een topic aan over dat je een bepaalde artiest haat, want daar kunnen veel mensen echt een schijthekel aan hebben.

    Er zijn heeeeel veel kattenliefhebbers op Q (dikke YAY)
    -Turn
    -Stijltang
    -Ability
    -cutegirl13
    -Illuminati
    -SchoenVeter
    -Pinup
    -Heatherfield
    ('omg, omg, ze noemde ons, wij zijn nu ook cool.'
    jupjup :P)

    En waarschijnlijk nog veeeeeel meer.


    Nu een aantal zaken waar iedereen vanaf moet weten:

    -er schijnt ooit eens een schaamhaargeval te zijn geweest, maar daar heb ik weinig van meegekregen.
    (-ik moest net op de insert knop drukken)
    -teigetje/tijgetje/tijgertje/whatever spambot, die was grappig
    -Rose en Danique zijn voor hun leven geband en (bijna) iedereen mist ze, dus dat weet je dan ook meteen
    (-in Zoetermeer spelen ze nu op trommels)

    Danke danke dat jullie mijn ’’I should be funny [1]’’- Newbie’s guide to Quizlet hebben gelezen. Dit was hét epic topic, bedankt voor jullie medewerking hieraan. Ik waardeer alleen leuke reacties. :P


    *insert philosophical cringe expression here*

    Stiekem zit IK er al op van in 2007 -wbw-
    Oké nu voel ik me heel wat :Y)
    En nu ga ik de rest van je uitleg lezen, haha 8D


    Has no one told you she's not breathing?

    Haha, leuk.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    -heeft de rest gelezen-
    Nounou Gaby, ik dacht dat ík een ego had? =p


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik zit er stiekem al om sinds 2006/2007 :Y)
    Hahaha maar dit topic is wel vet :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    BlueElephant schreef:
    -heeft de rest gelezen-
    Nounou Gaby, ik dacht dat ík een ego had? =p

    Het heet toch ook I should be funny, het zou moeten, hangt er dus af of je het grappig vindt. (nerd)


    *insert philosophical cringe expression here*

    ATL schreef:
    Ik zit er stiekem al om sinds 2006/2007 :Y)
    Hahaha maar dit topic is wel vet :Y)

    Mihi, ik zat er ook al veel langer op voor ik lid werd.
    Stiekem is het achteraf leuk om te weten dat je Quizlet hebt zien evolueren, niet? (nerd)


    Has no one told you she's not breathing?

    Haha, dit is een geniaal topic.:9~


    effort never betrays you

    Haha, ik vind dit topic briljant ('A)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Lipsy schreef:
    Haha, dit is een geniaal topic.:9~

    Danku danku :'3


    *insert philosophical cringe expression here*

    OHMYGEORGE schreef:
    Haha, ik vind dit topic briljant ('A)

    Jeuuu. :'3


    *insert philosophical cringe expression here*

    Teigetje was alles behalve grappig, want we zijn uren in de nacht bezig geweest met al die spamtopics te verwijderen. :Y)

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Mihi, ik zat er ook al veel langer op voor ik lid werd.
    Stiekem is het achteraf leuk om te weten dat je Quizlet hebt zien evolueren, niet? (nerd)

    Hahaha klopt wel, maar ik blijf het zeggen vroeger was het hier leuker. Dus het is wel kut dat je het steeds stenger ziet worden maar ook wel weer leuk dat je weet hoe erg het is veranderd en wat er allemaal is gebeurt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik snap er helemaal niks van. :Y)


    It's time to be happy again.

    Ehm, oké..

    Haha, super topic!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'