• Haajjj (A)

    jah zo voel ik me...Schuldig dus...

    kijk ik zal het even vertellen :

    Ik was vandaag op school,en ik moest een inhaaltoets maken dus ik wou mijn Passer pakken maar die lag kapot in mijn tas dus ik vroeg aan meisjes uit mijn klas of ik er eentje mocht lenen.Dus een meisje gaf die mij dus ik loop weer terug naar dat hok dus ik ga zitten en pak die Passer blijkt dat die potlood stukje weg was,dus ik weer terug en ik zei : Dat Potlood stukje is wel,dus ik kan hem niet gebruiken.Zegt ze : jah hij was er nog toen ik hem aan jou gaf.Ik ik d8 dat het niet zo was,dus werd ze helemaal boos.Dus toen zei ik tegen mijn mentor door de klas heen : jah meneer Zij zegt dat ik die passer kapot heb gemaakt en dat is niet waar.Zij gelijk weer boos.Dus ik zo : jah het zal wel,en toen liep ik een beetje boos weg naar die hok.Dus toen de les was afgelopen en we uitwaren en ik klaar was met mijn toets kwam mijn BFF binnen in dat hok en toen vroeg ik of ze dat meisje kon roepen.Dus mijn BFF doet dat en ik zie haar daar staan en dn zegt ze niks en dn loopt ze gwn door.Dus ik naar beneden om te zeggen dat ik haar geld geef zodat ze een nieuwe kon halen.Dus ik was beneden dus ik roep haar doet ze net of ze me niet hoort.Dus ik loop naar haar toe en zeg : ik heb die passer niet kapot gemaakt maar hier heb je geld dn kan je een nieuwe halen.Zegt ze : Jah nee hoeft al niet meer.En toen liep ze boos weg.En toen zei ik : W8 nou,Ik wil geen ruzie!Komt ze langs me rennen en doet ze net of ik er niet sta en toen ben ik maar weg gelopen maar ik voel me nu kei schuldig.Want ik wil geen ruzie met haar..


    Srry dat ik jullie dit nu allemaal vertel maar ik moest het ff vertellen...

    Owjah en als je in dit topic kunt kijken kun je ook ff een reactie plaatsen toch ? :P

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    niet schuldig voelen!
    als zij zo doet gewoon om een passer en jij doet alles om het goed te maken


    You're a star in heaven.

    TINSELTOWNx schreef:
    niet schuldig voelen!
    als zij zo doet gewoon om een passer en jij doet alles om het goed te maken


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    maandag zal ze het misschien wel zijn vergeten (: ?
    en ga anders maandag naar haar toe om te vertellen dat je je schuldig voelt over de ruzie,maar de passer echt niet kapot hebt gedaan (:


    everybody needs a song.

    heel erg bedankt voor jullie reacties maar het is mei-vakantie,dus jah ...maar ik zal haar wel smsen en op msn spreek ik haar vast nog wel...


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Na het weekend nog eens proberen.
    Als ze dan niet wil stoppen met schuldig te voelen.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    TINSELTOWNx schreef:
    niet schuldig voelen!
    als zij zo doet gewoon om een passer en jij doet alles om het goed te maken


    All was well.

    NimmaGirl schreef:
    heel erg bedankt voor jullie reacties maar het is mei-vakantie,dus jah ...maar ik zal haar wel smsen en op msn spreek ik haar vast nog wel...

    het komt allemaal wel goed ;)


    everybody needs a song.

    Dit soort dingen moet je gewoon laten rusten en dan komt het vanzelf goed denk ik:-)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Dan doet ze het toch zelf?


    blame the bully.

    okayy heel erg bedankt voor jullie reacties

    ik ga nu X-Factor kijken miss kom ik er straks nog op!


    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Pfft... & anders ga je gewoon naar haar toe, stopt het geld voor een nieuwe passer in haar bh en loopt weer weg. Dan zal ze in ieder geval weer met je praten x3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    niet schuldig voelen en ze hoeft geen nieuwe passer te kopen, je kunt er normaal gewoon een nieuw puntje in steken ^^
    en zeg haar na de vakantie/ het weekend dat je je niet goed voelt bij ie ruzie, komt dan allemaal wel goed ^^


    For once I want to be the car crash.