• Dus open ik dit superdeduper haartopic (':
    Vul het volgende "formulier" in, want dat is leuk. ;D

    Natuurlijke kleur haar:
    Wat je ermee hebt gedaan:
    Eindresultaat (mag foto zijn):


    Inderdaad, ik ben heel nieuwsgierig. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    donkerblond, gemillimeterd:P

    Natuurlijke kleur haar: Lichtbruin, en dat is het nog altijd, want ik mag m'n haar niet kleuren van m'n mammie. :3
    Wat je ermee hebt gedaan: euhm, ik heb extensions gekocht ;d
    Eindresultaat (mag foto zijn): Hier zie je het het beste op, maar ik zit dr precies te mediteren ofzo haha. :3

    edit; Nog een foto, hier zie je ze ook op! ;D

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 20:49 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Natuurlijke kleur haar:
    Donkerblond.
    Wat je ermee hebt gedaan:
    Geverft is nu bruin roodachtig
    Eindresultaat (mag foto zijn):
    Klik maar dat ben ik..Daar was mijn haar nog niet opnieuw geverft..:)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Eigen kleur; Heel donker blond.
    Nieuw; Bruin. Maar het is spoeling dus het is er weer uit. Binnekort wordt het weer gespoeld.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Natuurlijke kleur haar: Donkerblond.
    Wat je ermee hebt gedaan: Geverfd naar gewoon blond. Laten groeien tot het niet meer idioot kort was.
    Eindresultaat (mag foto zijn): Nu heb ik dus ongeveer lichtblond haar (omdat ik het elke keer lichter heb laten verven) en haar dat tot over mijn sleutelbeen heen valt. Dus lang (: En dan wilde ik al jaren, dus ik ben super blij! Ook al ben ik nu het stereotype van dom blondje (:


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Het is van nature donkerblond en zo is het nu ook (nog nooit geverfd ofzo), voor een foto: klik!. Het is wel een donkere foto, normaal is mijn haar iets lichter (:


    Never run out of reasons to smile...

    Natuurlijke kleur: Donker blond(en iets lichter als ik veel in de zon heb gezeten)
    Wat ik er mee gedaan heb: Ik heb een pluk roze en een pluk blauw geverfd, ik had eerst ook groen, maar dat was niet zo geslaagd, nu heb ik een potje paars in de badkamer staan, maar dat zit er nog niet in.
    Hoe het er uit ziet: Blond, met roze en blauw dus. Het krult van nature best mooi(zegt iedereen, vind ik zelf niet), en pluist helaas best wel...
    En als ik het heb gestijlt komt het tot net halverwegen m'n schouderblad, maar het krult, dus is komt het meestal tot m'n sleutelbeen. Maar ik laat het groeien tot halverwegen m'n rug. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    My sexy hair xD

    Ik ben donkerblond en verf het Zwart ;)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 22:50 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Wat een mooie kinders zitten hier op Q :3
    ik ben donkerblond van mezelf maar verf het al zo 5 jaar lang, heb het blond gehad, bruin, donkerbruin,en nu bruin met blonde highlights

    My hairdo :3

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 23:02 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Natuurlijke kleur haar: Blond
    Wat je ermee hebt gedaan: In laagjes geknipt ahaha, en momenteel in een knot.
    Eindresultaat (mag foto zijn): Hetzelfde zoals altijd, bahaha, saaaaaai.


    -

    natuurlijk kleur = LICHT BLOND
    nu kleur= NOG STEEDS LICHT BLOND,
    klikvoorfoto.isalleennietmooi.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Natuurlijke kleur haar: Zwart
    Wat ik ermee heb gedaan: wat Kastanjebruin aan de zijkanten geverfd en helemaal zelf in laagjes geknipt.
    Eindresultaat (mag foto zijn): kort in laagjes,zwart met kastanjebruin als kleur :Y) Zie deze foto

    [ bericht aangepast op 12 okt 2010 - 9:28 ]


    Je mpp moeder swaa

    Natuurlijke kleur haar: Bruin
    Wat je ermee hebt gedaan: In laagjes geknipt met een schuine pony/lok, binnenkort ga ik het kastanjebruin verven, dan heb je zo'n mooie rode gloed eroverheen! :D


    You try so hard not trying to try so hard.

    Natuurlijke kleur haar: Donkerblond
    Wat je ermee hebt gedaan: Ik allerlei kleuren erin gehad.
    Eindresultaat (mag foto zijn): Boven mijn eigen haarkleur weer - eindelijk - en de onderste laag is bruin. Maar binnenkort ga ik alles denk ik weer bruin doen, maar omdat ik van mezelf heel veel warmte in mijn haar heb (? zegt de kapper) zal het wat roder worden :9~.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2010 - 15:48 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Natuurlijke kleur haar: Asblond, grijsblond achtig.
    Wat je ermee hebt gedaan: Licht-blond, komt nog een bruine/zwarte achterkant :]
    Eindresultaat (mag foto zijn): Misschien wat onduidelijk, te veel licht achter me...


    Destroy what destroys you.