• hahah m'n zus en ik hadden het laatst over beschamende dingen die we deden/zeiden bij artiesten.

    Nou, m'n zus heeft al eens 'I love you' tegen Jack Barakat van All Time Low gezegd, terwijl ze eigenlijk 'I loved your show' wilde zeggen + ze heeft Kyle Burns (van FTSK) een elleboog stoot tegen zijn kin gegeven + ze gaf Caleb Turman (FTSK) drie zoenen op z'n wang, en toen dacht hij dat ze hem op z'n mond wilde zoenen :'D

    En ik heb alleen maar tegen Dan van You Me At Six gezegd dat iemand anders een knuffel van hem wilde, maar ik wist zijn naam niet zeker. Maar dat vind ik nou niet echt heel beschamend :'D

    Jullie nog beschamende/grappige verhalen over ontmoetingen met artiesten? :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik heb nog niet genoeg artiesten ontmoet om beschamende verhalen te hebben (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Archer schreef:
    Ik heb nog niet genoeg artiesten ontmoet om beschamende verhalen te hebben (;


    None but ourselves can free our minds.

    Archer schreef:
    Ik heb nog niet genoeg artiesten ontmoet om beschamende verhalen te hebben (;


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Archer schreef:
    Ik heb nog niet genoeg artiesten ontmoet om beschamende verhalen te hebben (;


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik heb helemaal nog geen artiesten ontmoet :Y) En daar blijf ik ook bij uit de buurt. Juist om zulke dingen te voorkomen :'D

    [ bericht aangepast op 8 okt 2010 - 11:44 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Archer schreef:
    Ik heb nog niet genoeg artiesten ontmoet om beschamende verhalen te hebben (;


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Hmmm, ik ging met een vriendin naar de TMF awards.
    Maar het was opzich nog best wel koud in me short, dus gingen we even naar de stad om een lange broek voor mij te kopen.
    Ik kwam speciaal voor 30Seconds To Mars naar de awards.
    En wat denk je, wij lopen net langs de van haren, komt shannon opeens de hoek om!
    Jonguh, ik kneep de arm van me vriendin fijn, maar ik was zo zenuwachtig en entiousiast dat ik niet durfte te vragen om een foto...

    heb er nog spijt van :(


    Live life like a raver.

    Regelmatig dat ik met een vriendin voor aan het podium de meest idiote dingen zeg over mijn favo zanger/crush en de roadie en geluidsman het horen en het doorvertellen aan hem x'D
    En gisteren nog heel droog wat zeggen terwijl je teveel drank op hebt en het over die zanger/crush gaat en hij precies op dat moment binnenkomt en het zo ongeveer hoort en de roadie achter me stond x'D


    dream, dare, fly!

    Hahaha. Je zus met die I love you, die herinner ik me nog. 8D Die vertelde je ooit eens.
    Maar neen. Ik heb geen beschamende dingen gehad met artiesten, of niet dat ik weet tenminste.


    I lost myself in FM airwaves

    op de eclipse premiere was iedereen maar "xavier" op de nederlandse manier aan het roepen, en wij riepen zijn naam juist, en je ziet zijn hoofdj naar ons zo draaien... toen begonnen we doodleuk over z'n naam met hem te praten, dat wij de eerste waren die hem juist uitsprak, en nadien hadden we het over Jackson gehad (A) en bij Ashley wist ik niks anders te zeggen dan 'fine, and you?' toen ze vroeg hoe het met ons ging. en ik denk dat ik er nog "ashley we love you" had tussengeschreeuwd xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    ik heb nog geen artiesten ontmoet. Maar wacht maar...:Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    -denkt-... Heb je even tijd :"DDD? Ik zou het zo niet weten, er zijn zoveel dingen gebeurd waarvan ik denk 'Is dat nu echt gebeurd?' of 'Heb ik dat nu echt gedaan?'


    Wie du mir, so ich dir.

    Toen ik en mijn zus Alex van All Time Low zagen na de show op pukkelpop vond mijn zus het blijkbaar een goed idee om 'We love you' luid te roepen. Ik schaamde me kapot. (cat)


    We'll never be as young as we are tonight

    ik weetniet, t kan wel maar kan het me denk ik amper herrinneren. hihi ;$


    Life is a beautiful struggle

    Archer schreef:
    Ik heb nog niet genoeg artiesten ontmoet om beschamende verhalen te hebben (;


    Interdum lacrimae pondera vocis habent