• hahah m'n zus en ik hadden het laatst over beschamende dingen die we deden/zeiden bij artiesten.

    Nou, m'n zus heeft al eens 'I love you' tegen Jack Barakat van All Time Low gezegd, terwijl ze eigenlijk 'I loved your show' wilde zeggen + ze heeft Kyle Burns (van FTSK) een elleboog stoot tegen zijn kin gegeven + ze gaf Caleb Turman (FTSK) drie zoenen op z'n wang, en toen dacht hij dat ze hem op z'n mond wilde zoenen :'D

    En ik heb alleen maar tegen Dan van You Me At Six gezegd dat iemand anders een knuffel van hem wilde, maar ik wist zijn naam niet zeker. Maar dat vind ik nou niet echt heel beschamend :'D

    Jullie nog beschamende/grappige verhalen over ontmoetingen met artiesten? :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Haha, ik weet er één. (:

    Ik was .. 8 jaar ofzo? Ik weet niet meer, maar ik was fan van K3. We waren in Bellewaerde en zij waren daar ook. Ze waren bezig met een fotoshoot terwijl alle mensen eromheen stonden te duwen en te trekken. M'n pa zette me in z'n nek en we wrongen door het volk. Toen we daar waren tikte ik op de schouder van Karen en zei heel bescheiden: "Karen, ik noem ook Karen!" En zij zei: "Gij ook al? (lacht)"

    Haha, dat vergeet ik nooit meer. Ik was op dat moment het meest blije kleuterding van de wereld! :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    @Springfield, dat vind ik serieus het meest schattige wat ik ooit heb gehoord haha. Ahw, ik zie het al helemaal voor me (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    @Springfield, dat vind ik serieus het meest schattige wat ik ooit heb gehoord haha. Ahw, ik zie het al helemaal voor me (nerd).

    Haha, ja. Het moest gefilmd zijn. ;p


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Decoration schreef:
    (...)

    nog nooit iemand ontmoet

    [ bericht aangepast op 15 okt 2010 - 14:14 ]


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    Uuuuuh... nee. Hoogstens een ongemakkelijke situatie met wat gastjes van MakeBelieve, maar dat is opgelost doordat we the Rasmus gingen zingen 8D!


    Life is hard and then we die

    Zelf nog nooit echt iets beschamends gehad. Het ging niet altijd even soepel, maar niet echt iets echt beschamends..

    Een Zweedse vriendin van mij wel :D Die ging naar Finland naar een concert - tarot, al kennen de meesten die toch niet - en toen stonds ze dus vooraan. Zij is helemaal verliefd op de zanger van die band. Dus zei roept zo tijdens een liedje dat ze van die gast houd. Vraagt een vrouw die naast haar staat waarom ze hem zo geweldig vind. En dat heeft ze die vrouw dus helemaal uitgelegt. En toen later zij een andere Fin tegen haar dat die vrouw met de zanger is getrouwd..

    Ik heb Tuomas Holopainen bijna van zijn sokken gefietst (kon ik ook niks aan doen, was een jaar of 5 geleden -.-), en ben bijna tegen de autodeur van Guus meeuwis aangefietst, maar dat was geheel zijn schuld. Hij is vet arrogant.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    hellgirl1417 schreef:
    Zelf nog nooit echt iets beschamends gehad. Het ging niet altijd even soepel, maar niet echt iets echt beschamends..

    Een Zweedse vriendin van mij wel :D Die ging naar Finland naar een concert - tarot, al kennen de meesten die toch niet - en toen stonds ze dus vooraan. Zij is helemaal verliefd op de zanger van die band. Dus zei roept zo tijdens een liedje dat ze van die gast houd. Vraagt een vrouw die naast haar staat waarom ze hem zo geweldig vind. En dat heeft ze die vrouw dus helemaal uitgelegt. En toen later zij een andere Fin tegen haar dat die vrouw met de zanger is getrouwd..

    Haha Marco Hietala bedoel je? Omg, dan schaam je je ook kapot.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik durf stiekem niet meer naar het concert van MakeBelieve nadat ik op Breakfest Marvin over zijn wang heb gelikt :Y)
    En ik had hem ook geslagen en toen had hij pijn, haha.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik was bij Miyavi en ik stond vet gestoord te schreeuwen, toen ging hij ons op film nemen, en nu zag ik mezelf heel lelijk en gestoord gillend terug op youtube van miyavi :'D

    Archer schreef:
    Ik heb nog niet genoeg artiesten ontmoet om beschamende verhalen te hebben (;


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Haha Marco Hietala bedoel je? Omg, dan schaam je je ook kapot.


    Inderdaad. Marco :D

    Archer schreef:
    Ik heb nog niet genoeg artiesten ontmoet om beschamende verhalen te hebben (;


    effort never betrays you