• Mijn oog deed gisteren zo´n pijn dat we met spoed naar het ziekenhuis moesten. Nu ben ik opgenomen in het kinderziekenhuis en moet ik daar nu al voor de 2e nacht blijven.
    Stiekem vind ik dit serieus eng.


    *insert philosophical cringe expression here*

    In een Ziekenhuis Blijven Slapen is echt Verschrikkelijk,Ik heb Medelijden met je ;]

    Ik wens je veel sterkte


    Je mpp moeder swaa

    Aaw.
    Beterschap!(flower)


    effort never betrays you

    Dat is klote voor je :(

    Sterkte


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dank jullie wel liefjus!


    *insert philosophical cringe expression here*

    OHMYGEORGE schreef:
    Heel veel sterkte en beterschap!


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Toxxxic schreef:
    Dat is niet leuk..
    Sterkte en beterschap en ik hoop dat het niks ernstigs is.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Toen ik bij de eerste hulp van het umc Utrecht kwam, kwamen ze erachter dat ik een veel te hoge oogdruk had, namelijk 42. (Een normale oogdruk schommelt tussen de 10 en de 20, boven de 30 is het altijd verkeerd) Daardoor werd ik misselijk, hoofdpijn en oogpijn. Ik kreeg een infuus (blergh!) met medicijnen om die oogdruk te laten zakken en k werd in het wkz (umc kinderziekenhuis) opgenomen. Gister hadden ze de oogdruk gemeten en die was toen 40, dus moest ik blijven. Ik kreeg allemaal pilletjes en oogdruppeltjes. Vandaag was de oogdruk 9 !!dikke YAY!! en mocht ik dus naar huis.

    Ik zit nu dus weer thuis, JEEEEJ. :3


    *insert philosophical cringe expression here*

    -Staat op 2 beentjes- -Handjes in de zij- -Moedigheid- Ik sleep je er door heen! Alles komt goed!(flower)