• Yes, ik wist wel dat Bill wel fan was van Kilian Kerner! Gheheh :9~. Ik vind Kilian serieus echt een hele toffe gozer en ik vind het vet voor hem als dit hem iets meer publiciteit zou geven voor zijn kledinglijnen zodat hij internationaal ook wat meer bekendheid zal krijgen. Omdat ik hem serieus ook echt geweldig vind!

    Bij de catwalk 1.
    Bij de catwalk 2.
    Bill Kaulitz & Wolfgang Joop.

    Nu niet met allerlei comments afkomen als 'Damn wat is hij mager o.o' of 'Hij moet meer eten!' Dat weten we nu onderhand allemaal wel denk ik (nerd).

    Kilian staat er in Duitsland trouwens om bekend dat hij altijd live-muziek gebruikt bij zijn modeshows. Hij heeft ook een apartere smaak van ontwerpen dan de meeste ontwerpers in Duitsland.
    Kilian Kerner.de

    [ bericht aangepast op 7 okt 2010 - 0:46 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Het is net een wijf. -.-


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Elphaba schreef:
    (...)Wat dan wel? ;o D'r man? :3
    Hahah nee man, ze is niet getrouwd :'D Haar man heeft zijn eigen naam nog. Nee, tis der neefje.


    Wie du mir, so ich dir.

    Assassin schreef:
    Waauw, die kleren zijn wel mooi eigenlijk, en het staat hem ook. Dat lage shirt ziet er eigenlijk minder gay uit dan veel van Bills andere kleren ghaha.


    Alis volat propriis.

    Damn. Nog even en hij is te vinden in de Lady Sting?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    Damn. Nog even en hij is te vinden in de Lady Sting?

    Als hij zich daar toch fijn bij voelt? ;D


    Alis volat propriis.

    Ik vind Bill er eigenlijk helemaal niet mager uitzien, hij is weer even heet als altijd (A)

    Me luuuuuvs (ll)


    I changed.

    en de kleding is zalig! :D


    I changed.

    eindelijk drragt ie weer mooie kleren :P


    She said: I gotta find out for myself

    Er is zó veel wat ik zou kunnen zeggen over alle mensjes op die foto's.

    Laat ik m'n bek maar dichthouden. ^^

    En ik vind het wel meevallen met Bills dikte(hu, wat is het goede woord?). Hij is gewoon zo, en volgens mij eet hij genoeg. :3


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.