• Yes, ik wist wel dat Bill wel fan was van Kilian Kerner! Gheheh :9~. Ik vind Kilian serieus echt een hele toffe gozer en ik vind het vet voor hem als dit hem iets meer publiciteit zou geven voor zijn kledinglijnen zodat hij internationaal ook wat meer bekendheid zal krijgen. Omdat ik hem serieus ook echt geweldig vind!

Bij de catwalk 1.
    Bij de catwalk 2.
    Bill Kaulitz & Wolfgang Joop.

Nu niet met allerlei comments afkomen als 'Damn wat is hij mager o.o' of 'Hij moet meer eten!' Dat weten we nu onderhand allemaal wel denk ik (nerd).

Kilian staat er in Duitsland trouwens om bekend dat hij altijd live-muziek gebruikt bij zijn modeshows. Hij heeft ook een apartere smaak van ontwerpen dan de meeste ontwerpers in Duitsland.
    Kilian Kerner.de

[ bericht aangepast op 7 okt 2010 - 0:46 ]

Wie du mir, so ich dir.

Ik vind Bill eigenlijk wel super sexy met dat pakje aan. Hij staat er mooi mee.
    Maar ik moet ook toegeven dat Kilian Kerner een leuke collectie heeft. Voornamelijk de vrouwenkleding vond ik echt super mooi!!!
    Die jongen heeft talent!

One Day you'll remember me...

Echt, wat lijkt hij op een vrouw. Ik verbaas me er telkens weer over :o.

No growth of the heart is ever a waste

AnotherNight schreef:
    Ik vind Bill er weer veel beter uit zien eigenlijk, wauwie <3
    En super vet voor Killian Kerner!^^

Some people make the world special just by being in it

Dinokoekje schreef:
    Die kleren zijn zo fucking mooi
    bill is weer eens ubersexy
    hoe doet hij dat toch altijd overal mooi mee zijn??

Bill komt qua kleding overal mee weg, hihi (A)
    Nee serieus, ik vind hem vrij wel alles goed staan. (:

En besides, het is zijn leven, het zijn zijn keuzes, en als hij zich daar goed bij voelt, waarom klagen erover? (:

but hey, that's just me. ;D

Oh, en dat laatste heb ik dan niet naar jou gericht, Dinokoekje. ;D

xx Shadow

Real friends are hard to find, but even harder to keep.

Bill heeft weer vet op zijn wangetjes :9~
    Ik begin me alleen steeds meer te storen aan het feit dat Tom en Bill zelfs binnen zonnebrillen dragen. T staat zo afstandelijk.

it's so empty living behind these castle walls

Damn, wat is hij toch weer sexy. :9~
    Maar ik vraag me steeds meer af wanneer het bekend wordt dat hij op mannen valt. Of zich laat ombouwen. ^^

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Niks tegen Bill,, TH heeft geweldig muziek en blablabla maar ff to the point (ja srry ik kan het niet laten) Ik vind hem daar best wel verwijft op d foto:$ en OMG lijdt dat mens aan anorexia ofzo......

I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

Dudette, Bill is gewoon wat smal gebouwd. T.T

Real friends are hard to find, but even harder to keep.

secretangel schreef:
    Ik vind Bill eigenlijk wel super sexy met dat pakje aan. Hij staat er mooi mee.
    Maar ik moet ook toegeven dat Kilian Kerner een leuke collectie heeft. Voornamelijk de vrouwenkleding vond ik echt super mooi!!!
    Die jongen heeft talent!
    Ja he ik hou van Kilian's kleren! En het is dat hij zo ver weg woont (berlijn) anders was ik al vaker naar zijn shows geweest. HIj is serieus de enigste waarvan ik zeg van 'Ja.. wauw.'

Wie du mir, so ich dir.

Ivan schreef:
    Echt, wat lijkt hij op een vrouw. Ik verbaas me er telkens weer over :o.
    Sommige hebben die gave gewoon :'DD.

Wie du mir, so ich dir.

Hij uit dat jasje, ik erin! :9~ (ik vul het toch beter op, haha)

FML

Assassin schreef:
    Waauw, die kleren zijn wel mooi eigenlijk, en het staat hem ook. Dat lage shirt ziet er eigenlijk minder gay uit dan veel van Bills andere kleren ghaha.

Hope goes lost but never dies.

Ik vind de kleding echt super, en het past ook bij hem (:

[ bericht aangepast op 8 okt 2010 - 17:54 ]

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

ik wou dat ik daar zat! dan kon ik kwijlen op Bill:9~ en z'n handtekenig vragen(H)

'Burning up a sun, just to say goodbye.'

Omggggggg - smelt - :9~
    Dude ik ging bij die shop kijken en die sjaaltjes zijn echt leuk! Alleen een beetje boven mijn budget lol :'D

[ bericht aangepast op 8 okt 2010 - 11:37 ]

Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.