• Ik ga dus vrijdag naar een concert van Haribo Macht Kinder Froh, Darker en His Statue Falls, en eerst zou ik met een meisje gaan, maar die gaat niet :'D En nu ben ik bang, want volgens een vriendin van me gaat het daar behoorlijk heftig aan toe, bij die screamo/metal concerten :'D Save me! Haha. En ja ik wil nog gewoon gaan, van de ene kant boeit het me niet maar van de andere kant ben ik bang dat het echt heftiger is dan een gewoon concert, of zo. Dus, is it true? :'D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik wil ook! (baby)

    En I don't know.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Eh, ja. Ik ging een keer naar Dir en Grey concert, da's metal en als je niet uitkijkt wordt je alle kanten op gesleurd. Máár het is wel héél erg gaaf!
    Ik weet niet of dat bij alle metal concerten zo is, maar bij die in elk geval wel. :Y)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Thingies schreef:
    Ik wil ook! (baby)

    En I don't know.

    Kom? ;D Begint om half acht, deuren gaan open om 7 uur, und je kunt kaartjes bestellen op de site van de nieuwe nor. Vijf euri's (nerd)


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Dunno, misschien is er wel een moshpit ;d


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    Dunno, misschien is er wel een moshpit ;d

    Mijn god nog niet alsjeblieft. Tijdens de vorige ging er de hele tijd een opblaas stoel door de lucht -.-'


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    OHMYJROCK schreef:
    Eh, ja. Ik ging een keer naar Dir en Grey concert, da's metal en als je niet uitkijkt wordt je alle kanten op gesleurd. Máár het is wel héél erg gaaf!
    Ik weet niet of dat bij alle metal concerten zo is, maar bij die in elk geval wel. :Y)

    Haha oké, ik hou me wel vast ergens n.n En ja dat het vet is geloof ik wel 8D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ga moshen, das lijp.


    No growth of the heart is ever a waste

    Eh, ik heb geen idee. Maar ik zou sowieso niet alleen gaan.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Je komt vast wel met een aantal blauwe plekken thuis,
    maar het is wel echt gaaf!


    It's not the same without you.

    Haha, je moet gewoon zien wat gaat gebeuren. Ik neem niet aan dat je verkracht word x]


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Comely schreef:
    Haha, je moet gewoon zien wat gaat gebeuren. Ik neem niet aan dat je verkracht word x]
    Dat hoop ik ook niet nee -out-


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Comely schreef:
    Haha, je moet gewoon zien wat gaat gebeuren. Ik neem niet aan dat je verkracht word x]

    -afkloppen graag-
    Haha, ik ben nog nooit naar een concert geweest, maar een vriend van mij zei dat het er niet erg rustig aan toe gaat.

    theBronx schreef:
    (...)
    Kom? ;D Begint om half acht, deuren gaan open om 7 uur, und je kunt kaartjes bestellen op de site van de nieuwe nor. Vijf euri's (nerd)

    Ik wil wel, maar ik kan niet. Ik moet vrijdagavond werken ):


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    I dunno, mijn muzieksmaak stopt bij hardrock xD
    Ik heb wel gehoord dat het publiek bij metal/screamo concerten wat ruiger is en dat er het dus best heftig aan toe kan gaan, met moshpit en zo. Maar het doel van iedereen daar lijkt me duidelijk: Een goeie band zien. Dus heel extreem zal het niet worden denk ik.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins