• Ja mijn lerares. Ze denkt dat ik niet goed Nederlands kan, terwijl dat mijn moedertaal is en ik elke dag die taal spreek. En ook altijd een tien daarvoor heb. Ze gelooft me niet wanneer ik zeg dat ik van Nederland afkomstig ben, en ze sluit me vaak uit van dingen. Mijn eerste reactie op haar gedrag is; Wtf.

    Ik ben bruin.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik vind het wel een rare reactie van haar :S Maar het is nog geen discrimineren. ;) Ze vraagt het alleen maar.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    RINGDINGDONG schreef:
    Nee ze discrimineert niet. Misschien probeert ze je gewoon te helpen of weet ze niet hoe ze ergens mee om moet gaan. Ga gewoon een keer rustig na de les met haar praten en zeg dan dat e het niet fijn vindt dat ze dat zegt. Desnoods neem je je mentor mee.
    En niet zeggen dat het niet werkt, want dan heb je het waarschijnlijk nog niet geprobeerd.

    Sorry, maar tegenwoordig wordt alles snel discrimineren genoemd.


    Ze is onwetend. Ze denkt dat alle mensen die bruin zijn, onmogelijk van Nederland kunnen zijn. Ze heeft nooit gezegd dat ze haar discrimineert, want ze vróég dat. Ik ben ook bruin, ja en Nederlands. Maar zij, gelooft dat niet.
    Tuurlijk helpt ze haar.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2010 - 17:59 ]


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Blackhorse schreef:
    (...)

    Ze is onwetend. Ze denkt dat alle mensen die bruin zijn, onmogelijk van Nederland kunnen zijn. Ze heeft nooit gezegd dat ze haar discrimineert, want ze vróég dat. Ik ben ook bruin, ja en Nederlands. Maar zij, gelooft dat niet.
    Tuurlijk helpt ze haar.

    Sorry, maar dat stukje snap ik dus echt niet


    Today will be Girl's Day party with you~

    Highlights schreef:
    Lijkt me duidelijk dat ze je discrimineert.


    None but ourselves can free our minds.

    Ability schreef:
    Ehm, ik zal zo zeggen; > Leerkrachten zitten te zagen dat leerlingen geen respect voor hun hebben. Nou WAT HEBBEN ZIJ DAN? ;x


    maar ga anders naar je mentor toe,, die kan je misschien wel helpen?


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Morgaine schreef:
    Vaag mens! Zij discrimineert jou hoor! o.o

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)
    Sorry, maar dat stukje snap ik dus echt niet


    Ah sorry. Ik zal het beter verwoorden..

    Tunstall vroeg het, niet zei. Ik ben ook een tikkeltje bruin, en Nederlands. Maar de lerares gelooft niet dat bruine mensen van Nederland komen.
    Tuurlijk helpt die lerares Tunstall

    [ bericht aangepast op 5 okt 2010 - 18:02 ]


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    RINGDINGDONG schreef:
    Nee ze discrimineert niet. Misschien probeert ze je gewoon te helpen of weet ze niet hoe ze ergens mee om moet gaan. Ga gewoon een keer rustig na de les met haar praten en zeg dan dat e het niet fijn vindt dat ze dat zegt. Desnoods neem je je mentor mee.
    En niet zeggen dat het niet werkt, want dan heb je het waarschijnlijk nog niet geprobeerd.

    Sorry, maar tegenwoordig wordt alles snel discrimineren genoemd.

    Idem.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.