• Ik heb een brief geschreven, voor mijn crush.

    Hoi.
    Zo, en nu ga ik het vertellen. Ik ben er namelijk helemaal klaar mee.
    Om maar met de deur in huis te vallen:
    Jij bent het.
    Jij bent de secret lover, Chris Martin, Robert Pattinson, Justin Bieber, ...
    Welke varianten waren er nog meer?
    Ik wilde het gewoon vertellen. Dan weet jij het, hoef je niets meer met me te maken hebben, en dan kan jij gewoon leuk zijn met Lisa.
    Ik wil gewoon dat het overgaat, zodat ik als ik met je praat of zo niet dat irritante gevoel meer voel van: leuk-hè-zo-praten-helaas-doet-het-zo-alleen-maar-mer-pijn-gevoel.
    Zo ongelooflijk frustrerend.
    Gelukkig vertrek ik nu naar Rome, en he ik daarna herfstvakantie, dan zie en spreek ik je minder. Dan vergeet ik het sneller, snap je.
    Voor eventjes.
    Kijk maar wat je hiermee doet.

    Shireen


    Nu twijfel ik of ik het aan hem zal geven.. Ik wil het heel graag kwijt, maar aan de andere kant gaat onze vriendschap dan - for sure - kapot. Maar aan de andere kant doet het nu zoveel pijn. ]:
    Help?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Het is wel goed om je gevoelens in een brief naar hem te uiten, maar ik denk dat je wel iets 'liever' mag zijn. ;x


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Wauw.
    Ik denk dat je dat best wel moet gaan geven.

    Had ik maar de 'guts.'


    Life is hard and then we die

    Het is waar je mee kan leven. De vriendschap en de pijn en het idee dat hij het nooit zal weten, of dat hij het wel weet en misschien kunnen jullie toch nog contact houden.


    Your make-up is terrible

    Stripe schreef:
    Het is wel goed om je gevoelens in een brief naar hem te uiten, maar ik denk dat je wel iets 'liever' mag zijn. ;x

    Hoezo liever?
    Zo voel ik me op dit moment, totaal niet lief. (krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Smartiepants schreef:
    (...)
    Hoezo liever?
    Zo voel ik me op dit moment, totaal niet lief. (krul)

    Het is gewoon iets te hard. Hij weet toch niet dat jij wat voor hem voelt? Het komt op mij over, zoals het nu geschreven staat, alsof hij de schuldige is. 8D No hard feelings, tho. :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Niet geven. Geen 1 jongen vindt het leuk om met Justin bieber vergeleken te worden natuurlijk. Ik zou hem eerst grondig veranderen. Justin schrappen en de emodingen ook. Jongens worden daar bang van.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stripe schreef:
    (...)
    Het is gewoon iets te hard. Hij weet toch niet dat jij wat voor hem voelt? Het komt op mij over, zoals het nu geschreven staat, alsof hij de schuldige is. 8D No hard feelings, tho. :'3

    Hmmmmmmmmmm ja oké.
    Wait, ik pas even wat aan.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hobbelpaard schreef:
    Niet geven. Geen 1 jongen vindt het leuk om met Justin bieber vergeleken te worden natuurlijk. Ik zou hem eerst grondig veranderen. Justin schrappen en de emodingen ook. Jongens worden daar bang van.

    Dat JB gedeelte was een grapje tussen ons, lang verhaal.
    En die jongen, m'n crush, kent mij heel goed en snapt wat ik hiermee bedoel. We kennen elkaar al onwijs lang; dus opzich kan dit gewoon.
    Hij heeft mij vroeger (2 jaar geleden?) ook zo'n soort brief geschreven. Misschien is het inderdaad too much, ik zie nog wel of ik het doe.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vind dat je het moet doen hoor.


    Your make-up is terrible

    Smartiepants schreef:


    Hoi.
    Zo, en nu ga ik het vertellen. Ik ben er namelijk helemaal klaar mee.
    Om maar met de deur in huis te vallen:
    Jij bent het.
    Jij bent de secret lover, Chris Martin, Robert Pattinson, Justin Bieber, ...
    Welke varianten waren er nog meer?
    Ik wilde het gewoon vertellen. Dan weet jij het, en hoef je niets meer met me te maken hebben.
    Ik wil gewoon dat het overgaat, zodat ik als ik met je praat of zo niet dat irritante gevoel meer voel, het is zo ongelooflijk frustrerend.
    Gelukkig vertrek ik nu naar Rome, en heb ik daarna herfstvakantie, dan zie en spreek ik je minder. Dan vergeet ik het sneller, snap je.
    Voor eventjes.
    Kijk maar wat je hiermee doet.

    Shireen




    k zou denk ik meer zoiets doen... t blijft uiteindelijk nog een *** situatie, en ik zou er niet vanuit gaan dat jullie niet meer met elkaar praten, als het al jaren goed gaat...

    Hobbelpaard schreef:
    Niet geven. Geen 1 jongen vindt het leuk om met Justin bieber vergeleken te worden natuurlijk. Ik zou hem eerst grondig veranderen. Justin schrappen en de emodingen ook. Jongens worden daar bang van.


    ik heb je reactie verbeterd :3


    waarom is het zo godse koud? :(

    Kinderlokker schreef:
    (...)

    ik heb je reactie verbeterd :3


    -rofl-

    Maar in ieder geval denk ik, dat je het hem wel moet sturen. Ik las al dat dat Justin Bieber gedoe een grapje tussen jullie beiden was, dus laat het er dan in. Doe ook niet alsof jullie vriendschap opeens voorbij is ofzo, want anders kan het makkelijk op hem overkomen alsof jij de vriendschap niet voort wilt zetten ;x


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik zou die brief gewoon geven, maar wel met een paar kleine aanpassingen. Zet er geen dingen in als: Zie maar wat je er mee doet etc. want dat schrikt jongens af en het kan heel afstotend zijn.

    Het zal je vriendschap misschien kosten ( Wat ik niet snel zie gebeuren, aangezien hij jou ook al eens zo'n soort brief heeft gegeven )
    Maar het moet van je hart af en hij heeft ook het recht om te weten (vind ik dan)

    ;)
    Als er wat is PB maar.


    La credenza è una medicina contro il timore