• Hoi hoi!
    Voor een opdracht voor school (moet dit topic niet bij school dan?..ghehe) moet ik een kleine presentatie over een clip maken. Het moet over een clip die je zelf heel leuk vind, dus ik heb het liefste een clip met een leuk verhaallijn erin. Niet random mensen die aan het dansen zijn zegmaar.. Maar ik kan op helemaal niks komen! Ik moet ook de regiseur weten, en bij heel veel clips staat dat niet. Weet iemand een leuke MUSIC VIDEO?


    I chill back and I spread peace n love

    Tarja - I Feel Immortal

    Mocht je die willen doen, kan ik je de storyline en regisseur wel vertellen.

    Seize The Day - Avenged Sevenfold.

    Oeh, het gaat over zo'n ventje, en zo'n zwangere vrouw, en dan komen zijn vrienden op bezoek en dan gaan ze leuk bij een winkel inbreken. En dan word dat ventje opgepakt. En dan gaat die vrouw bij hem op bezoek en die is sad en boos enzo. En dan wordt ze aangereden. En dat is sad. En dan gaat Synyster op het graf gitaar spelen :Y) en toen leefden ze nog lang en gelukkig.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Caught up in you - Cassi Thomson (doordat TL Erinspeelt)
    Mine- Taylor Swift
    Airplanes - Bob enzoveoord

    Ik heb een hele goede clip.
    2NE1 - Go Away

    Oh en ook alle clips van We Are Scientists, in de meeste zit een (raar) verhaal :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Gee - SNSD
    of idd Go Away- 2NE1


    Today will be Girl's Day party with you~

    Lucy In The Sky With Diamons - The Beatles

    Scoor je punten mee bij je leraar, zeker als je het goed uitlegt :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.