• Vertel over je laatste ziekenhuisincident.

    Ik heb zelf in mijn 17 jaren nog nooit in het ziekenhuis gelegen :) Mijn familie wel. De laatste keer dat ik in het ziekenhuis was, was toen papa kanker had 2,5 jaar geleden. Hij is helemaal genezen :)

    Toen ik 6 of 7 was ben ik van de trap gevallen -> arm gebroken. :9~


    All was well.

    9 jaar geleden, amadelen geknipt. Ik ben later nog wel een slaapkliniek geweest/opgenomen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Toen ik acht ofzo was. Ik was op m'n kop gevallen en had een flinke hersenschudding.


    Let the Night embrace you

    Hmm.
    Toen ik 8 was en een teentje had gebroken.(krul)


    effort never betrays you

    Ehm, voor mijn lengte.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik kreeg last van een acute blaasontsteking. Dus ik lag met helse pijn op de spoedeisende hulp.
    Zegt iemand: 'Die heeft echt wel pijn.' Góh ><

    Was btw op Hemelvaartsdag :'D

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 17:14 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ongeveer een week geleden, oogoperatie. >.<


    *insert philosophical cringe expression here*

    mwah, niet echt in het ziekenhuis. Op de trampoline, salto proberen, Snap crackle pop, mijn enkel omgeslagen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb er nooit echt gelegen. Al was ik er wel 2 jaar geleden omdat ik mijn arm gebroken (eigenlijk was het bot gescheurd) had. En donderdag ga ik naar het handencentrum (een soort centrum voor handen, polsen, armen en nek), maar ik weet niet zeker of dat echt een ziekenhuis is, haha.


    To live would be an awfully big adventure

    een paar weken geleden was ik in het ziekenhuis voor mijn gebroken sleutelbeen


    #WWED - What Would Emma Do?

    Pff ik was 4 (14 jaar geleden) en ik moest propjes uit mijn oren laten halen en dat was een hel :Y)


    dream, dare, fly!

    Bijna een jaar geleden kreeg ik een kaakoperatie aan alle 4 de kaken. 1 kaak was mislukt, dus moest naar een ander ziekenhuis nog eens diezelfde operatie ondergaan.
    2 maandan niet kunnen eten. Enkel vloeibaar. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Bijna een jaar geleden kreeg ik een kaakoperatie aan alle 4 de kaken. 1 kaak was mislukt, dus moest naar een ander ziekenhuis nog eens diezelfde operatie ondergaan.
    2 maandan niet kunnen eten. Enkel vloeibaar. =(


    :S trauma for life


    #WWED - What Would Emma Do?

    vrijdag toen k naar de dermatoloog moest voor een allergie test.