• Ja, ik houd het heel netjes.

    Ik ga volgende week naar berlijn. En ik zou met Li in een gastgezin gaan. Maar toen bleek dat La niemand had. Zij zou met S gaan. Maar S wist van niets. En S had dus al met iemand anders afgesproken. Dus toen mocht ze bij mij en Li. En toen gingen we inschrijven. La zei dat ze alleen met Li ging. Dus ik zei meteen van ik ga ook met Li. Toen werd La kei pissig en is weg gestormd. Dus ik heel boos naar beneden gelopen. Staat ze daar met M. M is blijven zitten en mag dus niet met ons mee naar Berlijn. Dus M en La gingen aan de baas vragen of M ook meemocht. Li liep met hun mee. Met andere woorden als M meemag wordt ik uit het gropeje gekieperd. Ik ben toen naar een van mijn beste vriendinnen gegaan, en ik kan nu bij haar en haar zusje (: Dus wij zijn dat meteen gaan regelen. Dus Li en La gaan samen in een 2 persoons gezin. En wij gaan met zijn 3en. Als dalijk blijkt dat M meemag zit ze niet meer bij Li en La, want er is geen plaats daarbij, haha.

    Nu heb ik een ontzettende haat tegenover La, en met Li moet ik eens goed praten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Gastgezinnen lijkt me egt irritant ik zit veel liever in een hotel:X wel klote voor je


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Naaiend ö


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Van zo'n dingen krijg ik het dus hé.
    Da zouden ze ni bij mij moeten proberen...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wow. ik snap dat je pissig ben


    "Ignite, my love. Ignite."