nou kijk ik heb dus een nieuwe story, en ik wou dus heel graag dat jullie die zouden lezen, als jullie dat willen natuurlijk.
ik wil niet echt verklappen waar het over gaat dus dan doe ik maar deinleiding vande story wat ik hier nu neer ga droppen :
~ elk meisje heeft een jongen waar ze nooit overheen komt. Die ene, die je aan het lachen maakt. Die ene, die je vlinders in je buik geeft, zelfs als iemand zijn naam noemt. Die ene, die je aan alles laat herinneren. Die ene, waarvan zijn naam diep in je hart geschreven staat. Die ene, die je vergelijkt met elke andere jongen. Die ene, waar je uren over door kan praten. Die ene, waar je dag & nacht voor huilt. Die ene, waarvan niemand begrijpt waarom hij? Die ene, waarvan iedereen denkt dat je veel beter kan krijgen. Die ene, waarvan iedereen vindt dat hij het niet waard was. Die ene, die je voor het eerst zag en wist dat hij de ware was. Die ene keer; die ene keer dat ik je zag, mijn hart stond even stil. Elke keer die mooie lach, dat is wat ik elke dag wil. ~
Love is hard to find, easy to lose and inmpossible to forget. ~JDB
alvast bedankt. (:
[ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 4:49 ]
Life is a beautiful struggle