• Maar dat wisten jullie al toch? Want ik zit op Pokerface te playbacken en bij het stukje: Po, po, po, pokerface playback ik naar mijn kat, die me dan weer aan kijkt met zo'n Wtf - blik. Hahaha. Wat voor raar/grappig etc doen jullie met jullie huisdieren? (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Staar wedstrijd met de hond =D alleen de hond kijkt altijd de andere kant op en dan zeg ik; YES IK WIN =D en dan kijkt iedereen me vaag aan..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Doen jullie serieus een staarwedstrijd met je huisdier? Dat vinden die beesten heel eng.

    Ik liet mijn hond een keer naar ToHo luisteren en dat beest heeft nu een trauma voor life.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik doe niks met mijn hond, die is namelijk bijna dood en is saai. (:

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 6:58 ]


    Life is a beautiful struggle

    Highlights schreef:
    Haha. :'D

    Niks.


    -

    O dat doe ik zo vaak...
    Of ik hou een staarwedstrijdje..
    Of ik dans met een kat de kamer rond...
    Ik ben pas wierd.. Maar dat is algemeen bekend :Y)


    Fat chance.

    Ik heb een hondje en die kan lachen xD Laat ze haar tandjes zien maar ze gromd niet maar ze lacht echt en ik leg er altij in een deuk Ik heb een foto het niet een hele goede. Mijn hond Trix die lacht is niet hele goede hoor maar je kan het wel zien :D

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 11:11 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Niks, ik speel af en toe met mijn hypere kat, maar das niet heel speciaal. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mijn hond kijkt altijd beschaamd als ie aan 't poepen is haha. Dat vind ik er zo leuk uitzien.


    Travel far enough, you'll meet yourself