• Axl ontmoet Gina, de vrouw van zijn dromen. Maar hij is in de war. Normaal valt hij op wilde meiden met piercings en tatoeages. Zij lijkt dit helemaal niet te hebben. Zijn gevoel zal hem toch niet bedriegen?!
    Na de eerste schok merkt hij stilletjes aan dat ze toch niet zo netjes is als hij dacht. Ze heeft wél piercings en zelfs tattoo's. Hij weet niet waar alles zit, maar daar komt hij nog wel achter.. tenminste, als ze eindelijk eens toehapt! Hij gooit al zijn charmes in de strijd, maar ze geeft geen kik. Playing really hard to get?

    Note: Axl is een rocker, samen met z'n broer en twee vrienden heeft hij een band. In de nieuwe studio waar ze een album gaan opnemen, ontmoet Axl Gina.

    Hier is een link naar het eerste hoofdstuk:1) New Studio, New Album

    Ja, het is nu zondag :X, maar de volgende delen komen telkens op vrijdag. Dus elke vrijdag een nieuw deel!

    Veel plezier, if you like, credit me! Reacties zijn zeer welkom (:

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 3:19 ]


    FML

    Lijkt me leuk van wat er in het eerste hoofdstuk te lezen is. :)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Pinup schreef:
    Lijkt me leuk van wat er in het eerste hoofdstuk te lezen is. :)

    Thank you! (flower) Hopelijk blijft het leuk om te lezen, haha (:


    FML

    Hoop het ook. :')
    En dat meisje doet me toch een beetje aan mezelf denken omdat mensen bij mij ook nooit snel denken dat ik echt niet mainstream ben, lol. Lijkt me interessant hoe dat verder uit gaat komen e.d.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Pinup schreef:
    Hoop het ook. :')
    En dat meisje doet me toch een beetje aan mezelf denken omdat mensen bij mij ook nooit snel denken dat ik echt niet mainstream ben, lol. Lijkt me interessant hoe dat verder uit gaat komen e.d.


    Yep, same here. Vandaar dat ik op het idee voor dit verhaal kwam (: Schijn bedriegt, dingen zijn niet altijd wat ze lijken te zijn. Onder de oppervlak is er zoveel meer wat er te ontdekken valt aan een persoon. Mensen moeten eens verder kijken dan hun neus lang is. Vind ik dan, haha


    FML

    Het nieuwe hoofdstuk staat online! Klik de link om te lezen: 2) The Canteen.
    And leave a comment, pls :X


    FML

    Een frustrerend hoofdstuk! 3) Frustration Klik!
    & show me some love (H)


    FML

    Zoals beloofd, staan er 2 nieuwe hoofdstukken online. Omdat ze niet in 1 hoofdstuk pasten (was echt véél te lang) 2 delen. Enjoy!
    En ik ben laat, I know, I'm sorry, ik heb 't hele ding herschreven omdat ik niet tevreden was :X
    4) What the..?! - Part 1
    5) What the..?! - Part 2


    FML

    Yay! Moarrrr. ;D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Omdat ik laat ben (again :X) weer twee delen (en nee, twee delen gaat geen gewoonte worden). Klikken maar!
    6) The Talk
    7) I'm Back


    FML

    En numero 8 is al heel wat daagjes eerder online, vanwege de lieve reacties die ik heb gekregen op de vorige delen (H)
    8) Rude Awakening
    Hope you like!


    FML

    Rennen!!! Hier is deel 9, for your entertainment: 9) Running in (:


    FML

    Yaaay! _O_
    Wel alweeeer te laat! Nu krijgen we 2 delen! (A)(A)

    [ bericht aangepast op 6 nov 2010 - 1:45 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    Yaaay! _O_
    Wel alweeeer te laat! Nu krijgen we 2 delen! (A)(A)


    *steekt tong uit*
    Nou puh hoor. Dan ben ik maar laat. xD Zijn er weer twee delen om te lezen (lol) Doesn't that make you happy? (:


    FML

    Dutchess schreef:
    (...)

    *steekt tong uit*
    Nou puh hoor. Dan ben ik maar laat. xD Zijn er weer twee delen om te lezen (lol) Doesn't that make you happy? (:


    Jawel, maar ik ben nog blijer als ik je nou eindelijk eens kan overtuigen om vaker te schrijven. Dit is serieus echt een van de weinige verhalen hier waar ik verslaafd aan ben ... en het enige waar ik zwaar verslaafd aan ben!:9~


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    (...)

    Jawel, maar ik ben nog blijer als ik je nou eindelijk eens kan overtuigen om vaker te schrijven. Dit is serieus echt een van de weinige verhalen hier waar ik verslaafd aan ben ... en het enige waar ik zwaar verslaafd aan ben!:9~


    :$
    Dan help ik je verslaving met een nieuw hoofdstuk (:
    10) Smokers
    En ik ben niet snel te overtuigen.. vooral niet als ik moe ben van werk, haha xD


    FML