• De stelling van vandaag luidt:
    Door het internet praten mensen veel minder tegen elkaar in het echte leven. Ze verschuilen zich achter, bijvoorbeeld een profiel pagina. Door gebrek aan communicatie hebben veel jongeren tegenwoordig moeite met communiceren met anderen en krijgen ze veel sneller last van contact stoornissen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 0:51 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    ik weet niet:$
    50/50 sommige mensen doen dat inderdaad
    maar sommige vinden het gewoon leuk om nieuwe mensen te leren kennen


    Sup n_n

    Oneens,zo kan je alles wel de schuld gaan geven,het licht aan die jongeren zelf.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Zijn die stellingen altijd zo lang of is het een uitzondering?


    Ik ben gemeen xoxo

    Boterkoek schreef:
    Zijn die stellingen altijd zo lang of is het een uitzondering?


    Dit is een uitzondering lijkt me.


    Ik weet niet of ik het eens of oneens ben.
    Ik vind het altijd makkelijker om op internet met mensen te praten, als er geen internet zou zijn, zou ik nogal alleen worden omdat ik niet álles tegen mijn vrienden op school en clubs enzo kan zeggen.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    wat een lange stelling :')

    BoyzoneLover schreef:
    Nou 50/50
    Soms durven mensen niet in het echte leven zichzelf tezijn en dan gaan ze zich meer bij die persoon op het internet goedvoelen maar dit vind ik Wel eens Maar ook weer niet


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    oneens, ik denk dat het gewoon een extra manier van communiceren is..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Het kan voorkomen, maar het tegenovergestelde kan ook gebeuren.

    Niet echt mee eens. Ik praat hier én in het echt.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Muaah eens en oneens de ander pakt het beter op dan de ander.


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    Nee. Alle onbelangrijke dingen zeg ik op internet tegen mijn vriendinnen..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oneens.


    -

    eens


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Eens en Oneens. Ik denk niet dat er door het internet in het echte leven minder tegen elkaar gesproken wordt. (internetverslaafden die de hele dag achter het beeldscherm zitten zijn een uitzondering.) Wel ben ik het eens dat er op internet zich héél veel mensen anders voordoen dan ze zijn. Sommigen gaan zelfs zo ver om foto's van anderen te gebruiken en dan te zeggen: dit ben ik, knap ben ik hè? Of: dit is mijn paard, is het geen schatje? Ze loopt al Z! Dit vind ik dan eigenlijk gewoon zielig, wees tevreden met wie je bent, vroeg of laat komen je leugentjes toch uit.


    [i]Just give me the chocolate, and nobody gets hurt.[/i]


    Eh, en nu in het Nederlands? Ö


    How y'all doin'?