• De stelling van vandaag luidt:
    Door het internet praten mensen veel minder tegen elkaar in het echte leven. Ze verschuilen zich achter, bijvoorbeeld een profiel pagina. Door gebrek aan communicatie hebben veel jongeren tegenwoordig moeite met communiceren met anderen en krijgen ze veel sneller last van contact stoornissen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 0:51 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb altijd al een contactstoornis gehad. Hahah. Maar nee, hangt er echt van af met wie ik ben. Bij sommige voel ik me rapper goed en ga ik ook mezelf wezen, tegen over bij andere. Al moet ik zeggen, met iedereen die ik hier op Quizlet heb gemeet, ging het wel goed. Dus.


    Some people make the world special just by being in it

    Oneens, ik praat met mijn vrienden nog steeds ook in real xD Maar via internet en vooral via Quizlet heb ik zoveel toffe mensen ontmoet!:D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    oneens. ik comminiceer veel als ik op school zit en gewoon als ik in het dorp ben of in de stad, maar zit ook vaak achter de computer/laptop. n_n


    Life is a beautiful struggle

    eens + dit is een te lange stelling.


    Smiling but close to tears.

    BoyzoneLover schreef:
    Nou 50/50
    Soms durven mensen niet in het echte leven zichzelf tezijn en dan gaan ze zich meer bij die persoon op het internet goedvoelen maar dit vind ik Wel eens Maar ook weer niet


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    nerveus schreef:
    Oneens, ik praat met mijn vrienden nog steeds ook in real xD Maar via internet en vooral via Quizlet heb ik zoveel toffe mensen ontmoet!:D


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Primavera schreef:
    Oneens


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    hangt van de persoon af


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Uh oneens.
    dat vind ik heel ver gezocht.


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    BoyzoneLover schreef:
    Nou 50/50
    Soms durven mensen niet in het echte leven zichzelf tezijn en dan gaan ze zich meer bij die persoon op het internet goedvoelen maar dit vind ik Wel eens Maar ook weer niet


    you were born original don't die as a copy

    Ohmygaskarth schreef:
    Ik ben net veel socialer geworden (':

    ''Door het internet praten mensen veel minder tegen elkaar in het echte leven'' <- stelling 1.
    ''Door gebrek aan communicatie hebben veel jongeren tegenwoordig moeite met communiceren met anderen.'' <- stelling 2.
    ''en [jongeren] krijgen veel sneller last van contact stoornissen'' <- stelling 3.


    waarom is het zo godse koud? :(

    Oneens.
    Ik en mijn vriendinnen wonen allemaal vrij ver uit elkaar, en dan is het juist handig dat we msn/twitter/skype/facebook hebben, want dan praten we des te meer.


    make cake, not war

    oneens


    How I dry my hair: 10% I blow dry it, 90% I WHIP MY HAIR BACK AND FORTH! I WHIP MY HAIR BACK AND FORTH!

    In mijn geval niet, hoor X'D


    ars moriendi