• De stelling van vandaag luidt:
    Door het internet praten mensen veel minder tegen elkaar in het echte leven. Ze verschuilen zich achter, bijvoorbeeld een profiel pagina. Door gebrek aan communicatie hebben veel jongeren tegenwoordig moeite met communiceren met anderen en krijgen ze veel sneller last van contact stoornissen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 0:51 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Eens. Punt.


    FML

    Wow, lange stelling!
    Maar ik ben het ermee eens maar ook oneens omdat sommige jongeren hier last van hebben en andere juist niet.

    euhm. Soms wel,,maar dat ligt ook aan de persoon en soms is omgekeerd ook goed =)
    =>een persoon die in het echte leven niet durft praten en dat dan wel durft en leert op internet?
    --Deze stelling kan je volgens mij niet in het algemeen bekijken,maar voor elke persoon apart--


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Stripe schreef:
    Kolere, wat een lange titel. o_O
    Anyhow, in de meeste situaties is dat niet het geval. Het kan voorkomen, maar dat ligt geheel aan de persoon zelf.


    .

    Stripe schreef:
    Kolere, wat een lange titel. o_O
    Anyhow, in de meeste situaties is dat niet het geval. Het kan voorkomen, maar dat ligt geheel aan de persoon zelf.


    Never wait for perfection, just make it.

    Ik wel.
    Ik verschuil me niet echt achter een profiel ofzo, maar ik heb wel sociale problemen.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 10:07 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    oneens, want dan leer je mensen eerder kennen, waardoor het minder eng is om in het echt met elkaar te praten. het is gewoon een voor-stapje zegmaar xD

    Oneens.
    misschien is dat bij sommige zo maar ik kan het heel goed in evenwicht houden. Ik praat veel meer met mensen in het echte leven dan een paar uurtjes hier. Je ziet mensen de hele dag door dus...


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    OHMYMESSI schreef:
    Zowel eens als oneens. Ten slotte heb je op het internet óók een sociaal leven, al is het wel anders dan in het echt.


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Oneens, heb er voor het laatst een werkstuk over gemaakt.


    Today will be Girl's Day party with you~

    OHMYMESSI schreef:
    Zowel eens als oneens. Ten slotte heb je op het internet óók een sociaal leven, al is het wel anders dan in het echt.


    effort never betrays you

    Lefevre schreef:
    Oneens.

    Hangt van de persoon af.


    If we had not a soul, music would have created it.

    mmmmmmm....50/50


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik denk dat hier best wel een kern van waarheid in zit.


    "I shut my eyes in order to see.'