Magnolia schreef:
(...)
Hij heeft geen talent, er zijn tienduizend jongens op dit moment die mooier en beter kunnen zingen, geen ego hebben en geen belachelijke dingen gaat zeggen. Het is gewoon toeval dat het Bieber is geworden, er zijn kinderen in Afrika of andere 3de wereldslanden die zooo veel mooier kunnen zingen als Bieber, veel meisjes zijn gewoon fan om zijn looks. Zijn alle meisjes hier nu echt zo naïef? De enige reden waarom die rijke stinkerds Justin Bieber een platencontract hebben aangeboden is omdat ze direct konden zien dat hij een schattig kopje had en een echt tiener idool kon worden. Geen andere reden, echt niet. Nu gaat hij dus een biografie uitbrengen. Over wat hij heeft 'meegemaakt' in zijn leven. Ik heb niks tegen hem persoonlijk , ik heb gewoon eerder iets tegen de mensen die hem hebben ' gemaakt '. Trouwens, zag je Kurt nog populair op zijn 50? Ja. Zie je Justin Bieber nog populair op zijn 50? Nee. Kijk het is gewoon om even miljoenen mee te verdienen, en hem daarna terug weg te smijten. Dan is die jongen zijn hele leven opeens verknoeit weet je. Ik heb medelijden met hem. Fans mogen er voor mij part zijn , maar fans zijn eerder de moordenaars. Die jongen weet gewoon niet dat hij gebruikt wordt.
Ten eerste, ik ben geen naïef meisje, ik ben niet ééns fan van Justin. - Oh en komop, die jongen bij zijn achternaam noemen? Dát kan je niet menen, toch?- En hij heeft duidelijk wél talent. Anders zouden zoveel meisjes niet vinden dat hij goed kan zingen en dansen. En dan zouden Usher en Justin Timberlake geen 'ruzie' hebben gehad over wie Justin's platenbaas zou worden. Tsja, en die andere tienduizenden met talent doen blijkbaar geen moeite om 'ontdekt' te worden. En trouwens, ik weet niet eens wie die hele Kurt is, dus voor mij was Kurt niet populair op zijn 50ste, nee. Trouwens, jij noemt fans moordenaars, en zoals ik kan leven ben jij fan van Nirvana en was Kurt daar ook een lid van en heeft Kurt zelfmoord gepleegd? Zo, wat ben jij dan?
;) -Nee, ik noem fans geen moordenaars, dus jou ook niet, maar je noemt jezelf zo, just saying.-
"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson