• .. ze willen Nederland 'een lesje leren', omdat wij hier "moslims belachelijk maken" en "de islam niet respecteren".

    En met 'ze' bedoel ik dus onze goede vrienden van de Taliban.
    Ze hebben nu voor het eerst officieel Nederland bedreigd, en experts vinden het een zorgelijke zaak.

    bron

    de dreigingsvideo

    Oke, dit had ik dus zó voorspeld hè. Als Wilders aan de macht komt, krijgen wij het met die knapen aan de stok. En het IS gewoon zo! :S _O_


    ars moriendi

    Eigenlijk is het ook lekker ironisch, ze willen niet over één kamp geschoren worden, maar doen het vervolgens wel door alle Nederlanders slecht te noemen... laat wel wat zien.-.-


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Pinup schreef:
    (...)

    Dus mogen wij geen vrijheid van meningsuiting hebben? Zelfs al is die nogal grof, geen een ander land ter wereld of andere beweging heeft tot nu toe zo heftig gereageerd op iets. In hun ogen moet iedereen hetzelfde zijn of zich gedragen naar hun wens, anders zijn we basicly gewoon de lul...
    Dat vind ik te ver gaan en ik houd écht mijn hart vast voor de nabije of ver gelegen toekomst...

    -Ik ben geen racist hoor, don't get me wrong, maar dit gaat me te ver. Veel te ver.-

    Dit is toch de éérste bedreiging? Dat betekent dat ze tot voorheen geen problemen met Nederland hadden. En toen hadden we al genoeg vrijheid van meningsuiting. Wilders overdrijft gewoon. De dingen die hij zegt zijn ook best wel beledigend en als hij nou eenmaal een groep gaat beledigen zijn dit soort dingen ook wel te verwachten aangezien een heleboel Nederlanders het nog met hem eens zijn ook.


    this ring here represents my heart.

    Loveberry schreef:
    (...)
    Dit is toch de éérste bedreiging? Dat betekent dat ze tot voorheen geen problemen met Nederland hadden. En toen hadden we al genoeg vrijheid van meningsuiting. Wilders overdrijft gewoon. De dingen die hij zegt zijn ook best wel beledigend en als hij nou eenmaal een groep gaat beledigen zijn dit soort dingen ook wel te verwachten aangezien een heleboel Nederlanders het nog met hem eens zijn ook.


    Wilders staat voor meer dan alleen racisme, maar ik heb geen zin om daarover te discussiëren want ik heb toch niet eens op hem gestemd. -.-

    Hoe dan ook, welk ander land heeft om wat voor reden ook ons bedreigt als we wat zeiden?

    En toen hadden we al genoeg vrijheid van meningsuiting.

    Dus moeten we nu maar als vrije Nederlanders ons door mensen van buitenaf onze vrijheid weg laten nemen omdat we niet naar hun ideale beeld denken? Of sterker nog daar zelfs voor 'boeten'?

    Eerste bedreiging of niet, hij heeft het in het filmpje erover dat Nederland de laatste jaren al te ver zou gaan ... iets dat niet alleen van een kant komt en dus blijkbaar niet álleen door Wilders. En dan nog vind ik het te ver gaan.

    Ja, racisme is slecht, maar het komt niet van een kant. Ik, en ik niet alleen, word als Hollander ook dagelijks gediscrimineerd als 'kanker blanke' en 'kanker kaaskop' en op diverse andere respectloze en grove manieren ... daar gooi ik dan toch ook geen bedreiging voor uit of whatever?

    Nee, ik blijf het gewoon goor vinden.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Pinup schreef:
    (...)

    Dus mogen wij geen vrijheid van meningsuiting hebben? Zelfs al is die nogal grof, geen een ander land ter wereld of andere beweging heeft tot nu toe zo heftig gereageerd op iets. In hun ogen moet iedereen hetzelfde zijn of zich gedragen naar hun wens, anders zijn we basicly gewoon de lul...
    Dat vind ik te ver gaan en ik houd écht mijn hart vast voor de nabije of ver gelegen toekomst...

    -Ik ben geen racist hoor, don't get me wrong, maar dit gaat me te ver. Veel te ver.-


    Exactly. _O_

    We're doomed.


    J'ai une fleur rebelle

    Pinup schreef:
    (...)
    Dus moeten we nu maar als vrije Nederlanders ons door mensen van buitenaf onze vrijheid weg laten nemen omdat we niet naar hun ideale beeld denken? Of sterker nog daar zelfs voor 'boeten'?

    Eerste bedreiging of niet, hij heeft het in het filmpje erover dat Nederland de laatste jaren al te ver zou gaan ... iets dat niet alleen van een kant komt en dus blijkbaar niet álleen door Wilders. En dan nog vind ik het te ver gaan.

    Ja, racisme is slecht, maar het komt niet van een kant. Ik, en ik niet alleen, word als Hollander ook dagelijks gediscrimineerd als 'kanker blanke' en 'kanker kaaskop' en op diverse andere respectloze en grove manieren ... daar gooi ik dan toch ook geen bedreiging voor uit of whatever?

    Nee, ik blijf het gewoon goor vinden.

    Als jij met vrijheid bedoelt dat je zomaar een geloof kunt gaan beledigen omdat jij daar zin in hebt, en jij dat vind dan ga je je gang maar, maar dan moet je wel de gevolgen daarvan onder ogen zien. Als ik een politicus zou zijn en even vrolijk mijn mening over het Jodendom, Christendom of Hindoeïsme ofzo zou gaan vertellen en het belachelijk gaan zitten maken en vervolgens een heleboel mensen het met mij eens zijn zouden die mensen van het geloof dat ik belachelijk heb gemaakt ons ook bedreigen. Je mening uiten is niet slecht, maar je moet daar gewoon mee oppassen.

    En jij word kanker blanke, en kanker kaaskop genoemd maar dat komt niet van 100000 turken, Marokkanen, Anti's etc. Dat komt dan misschien van een aantal van hun maar niet van allemaal.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 1:28 ]


    this ring here represents my heart.

    Er is allang voor gewaarschuwd, ik kijk al een tijdje elke dag 1 vandaag en daar kwam een video op. Die man vertelde dat wie de moslims belachelijk maakt, zal boeten. Oftewel die Taliban leider zal het misschien wel alleen op Wilders hebben gemunt. Denk maar aan alle politici die een haat hebben aan de moslims, allemaal omgelegd.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    eigelijk ook een beetje de schuld van die zelfmoord terroristen :X.
    door HUN krijgt de islam een SLECHT voorbeeld. en wilders is ook "ën beetje" dom bezig


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hier is al een topic over, dus slotje.


    "I shut my eyes in order to see.'