Loveberry schreef:
(...)
Dit is toch de éérste bedreiging? Dat betekent dat ze tot voorheen geen problemen met Nederland hadden. En toen hadden we al genoeg vrijheid van meningsuiting. Wilders overdrijft gewoon. De dingen die hij zegt zijn ook best wel beledigend en als hij nou eenmaal een groep gaat beledigen zijn dit soort dingen ook wel te verwachten aangezien een heleboel Nederlanders het nog met hem eens zijn ook.
Wilders staat voor meer dan alleen racisme, maar ik heb geen zin om daarover te discussiëren want ik heb toch niet eens op hem gestemd. -.-
Hoe dan ook, welk ander land heeft om wat voor reden ook ons bedreigt als we wat zeiden?
En toen hadden we al genoeg vrijheid van meningsuiting.
Dus moeten we nu maar als vrije Nederlanders ons door mensen van buitenaf onze vrijheid weg laten nemen omdat we niet naar hun ideale beeld denken? Of sterker nog daar zelfs voor 'boeten'?
Eerste bedreiging of niet, hij heeft het in het filmpje erover dat Nederland de laatste jaren al te ver zou gaan ... iets dat niet alleen van een kant komt en dus blijkbaar niet álleen door Wilders. En dan nog vind ik het te ver gaan.
Ja, racisme is slecht, maar het komt niet van een kant. Ik, en ik niet alleen, word als Hollander ook dagelijks gediscrimineerd als 'kanker blanke' en 'kanker kaaskop' en op diverse andere respectloze en grove manieren ... daar gooi ik dan toch ook geen bedreiging voor uit of whatever?
Nee, ik blijf het gewoon goor vinden.
The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell