• Dat wij soms zitten te zagen en te zeuren of van die kleine dingen zoals, iets niet mogen van je ouders of geen zin hebben in school terwijl er mensen met veel grotere problemen zitten zoals bijvoorbeeld kanker.

    Ik besefte me dit net toen ik het liedje Mijn leven van Any Sierens nog eens heb gehoord. Die kerel is aan kanker gestorven...

    EDIT: ik bedoel niet dat je niet mag zeuren, dat niet hoor. Ik bedoel gewoon dat er veel ergere dingen zijn. (:

    [ bericht aangepast op 2 okt 2010 - 21:09 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Archer schreef:
    Nee. Iedereen mag zeuren. Die mensen zouden ook zeuren als ze geen kanker hadden. Het is wat ons mens maakt (;


    We're hiding behind skin that's too tough

    Andy Sierens.
    Mijn beste vriendin haar zus is getrouwd met de broer van Andy. Ik weet nog hoe hard ik heb gehuild.
    En ik vind dat je gelijk hebt. Ik weet van mezelf dat ik ook zeur, maar als ik weer terug denk aan vroeger, besef ik dat het eigenlijk maar stomme dingen zijn, vergeleken met kanker.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2010 - 21:06 ]


    Olive

    Mja, dat denk ik ook altijd en toch zeur ik ook om onbenullige dingen ...
    Maar je kent het wel dat volwassenen zeggen dat onze problemen niet écht zijn?
    Wacht maar tot dat een volwassene in een instelling wordt opgesloten wegens één of andere psygische stoornis omdat ze mishandelt werden of omdat er gewoonweg niet naar hen geluisterd werd ...


    Everyone's a hypocrite, even I am.

    Daar heb ik een aantal jaar terug nog over nagedacht. Er zijn altijd van die personen die zeggen: Jij hebt geen recht van spreken omdat jij dit en dat niet hebt meegemaakt. Das onzin. Moet je nu werkelijk de ergste dingen hebben meegemaakt om te kunnen klagen? Yeah righ. Klagen helpt de wereld vooruit, want men kan kijken of een klacht verholpen kan worden.


    No growth of the heart is ever a waste

    sevani schreef:
    vind ik ook (cat)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Separate schreef:
    Nja.
    Ergens is dat wel waar, maar de helft van Quizlet zijn pubers en die hebben het recht om te klagen en te zagen, haha :'D


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Dat zegt mijn papa altijd als ik over wat klaag.


    Some people make the world special just by being in it

    True, zijn er ook. Maar dat wil niet zeggen dat iemands kleinigheidje ook niet even heel kut kan zijn, al is het maar voor dat moment.

    Ivan schreef:
    Daar heb ik een aantal jaar terug nog over nagedacht. Er zijn altijd van die personen die zeggen: Jij hebt geen recht van spreken omdat jij dit en dat niet hebt meegemaakt. Das onzin. Moet je nu werkelijk de ergste dingen hebben meegemaakt om te kunnen klagen? Yeah righ. Klagen helpt de wereld vooruit, want men kan kijken of een klacht verholpen kan worden.

    Amen


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Separate schreef:
    Nja.
    Ergens is dat wel waar, maar de helft van Quizlet zijn pubers en die hebben het recht om te klagen en te zagen, haha :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Ja, maar goed. Die kleine problemen kunnen voor ons soms net zo erg zijn. Hoe lame het ook is. (cat)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Er zijn ergere dingen ja, maar als die je niet zijn overkomen dan is iets niet mogen van je ouders erg genoeg voor je.


    -

    Tsja, Tis nou eenmaal oneerlijk verdeeld.

    Maar denk maar eens aan al die kindertjes zonder ouders, opleiding, toekomst, dak boven hun hoofd met AIDS.
    Mogen die dan nóg meer zeuren?


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    Tsja, Tis nou eenmaal oneerlijk verdeeld.

    Maar denk maar eens aan al die kindertjes zonder ouders, opleiding, toekomst, dak boven hun hoofd met AIDS.
    Mogen die dan nóg meer zeuren?

    Zeg ik dat je niet mag zeuren? (:


    We'll never be as young as we are tonight

    Mindfuck schreef:
    (...)
    Zeg ik dat je niet mag zeuren? (:

    Nee, maar ik bedoel dat zo iedereen zijn problemen heeft, of ze nou groot of klein zijn.

    En mensen zeiken toch wel, dat zit in onze aard _O_


    ars moriendi