Ik vind het helemaal niets. Sowieso... rechts, daar kan ik niets mee. En ik vind Wilders een schande voor ons land. Ik vind niet dat een land dat vrijheid van godsdienst predikt geleidt kan worden door een man die de Islam geen godsdienst noemt, maar een radicale ideologie.
Nu ben ik heel blij dat ik in België woon. Goed, Wilders heeft een paar goede standpunten, en ik ben met hem eens dat buitenlanders onze taal moeten leren. Maar hij heeft het alleen maar over hoe slecht de islam is. dat hij zichzelf verdrinkt, alsjeblieft. Sorry als dat overdreven was, maar ik haat die vent zo hard.
Ze doen uiteindelijk toch wel wat ze zelf willen. Daar maakt het uiteindelijke plaatje niet eens zoveel voor uit.
Dat zie je wel aan het feit dat het zo lang heeft moeten duren voor ze hem accepteren, terwijl zóveel Nederlanders op hem gestemd hebben.
The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell
Oh mijn god. Geert Wilders word onze ondergang. Hij gaat er sérieus voor zorgen dat niet Amerika, maar wij doel worden van alle islamitische terroristen. Nou leuk, we gaan allemaal dood