• Sirius Black en James Potter zijn de players van de school, ze kunnen elk meisje en laten ze daarna vallen. Mallory en Tara gaan samen met hun vriendinnen uit Ravenklauw, een uitdaging aan. Ze gaan Sirius en James versieren, dit lukt makkelijker dan gedacht maar de meiden hebben een hekel aan de jongens. Ze zouden nog liever op date gaan met Severus Snape en dat is al een hell. Ze zouden de jongens moeten laten vallen wanneer het hoogtepunt bereikt is, het schoolbal. Maar sommige dingen lukken nou eenmaal niet, want niet alles zit mee en vooral niet in de liefde.


    rollen
    Drie vriendinnen van Mallory en Tara -uit Ravenklauw-
    RvPersie • Frankenstein
    de twee sletjes van Sirius en James
    Resume
    een meisje die al sinds het eerste jaar een crush op de jongens heeft.
    Diaphanous


    invullen
    rol:
    volledige naam:
    leeftijd:
    uiterlijk -beschrijving en foto-:
    karakter: -uitgebreid-
    afdeling:
    huisdier:
    crush: -hoeft niet-
    extra:

    Emma en Sanne kiezen de beste, niet de eerste (krul)

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 17:07 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    rol: Vriendin van Mallory en Tara uit Ravenklauw
    volledige naam: Gigi Taromda
    leeftijd: 17-ik weet niet hoe oud Tara en Mallory zijn-
    uiterlijk -beschrijving en foto-: Gigi heeft een getinte huid met mooie groene ogen,ze heeft volle bruine haren,ze heeft -zoals haar moeder zegt- een mooie mond,Gigi is niet zo groot en moet het doen met haar 1.65 en weegt z'n 57 kilo.Gigi heeft voor haar kleine gedaante best lange benen.

    Gigi 1
    Gigi 2
    karakter: -uitgebreid- Gigi is een slimme en creative meid,die altijd haar woordje klaar heeft om eigenwijze en sarsactische zinnen op te sommen.Ze is een vriendelijke meid die weet wat ze wilt en wanneer ze dat wilt,En streeft altijd haar eigen regels na.Hoewel ze meestal doet wat haar opgevraagt is,kan ze ook heel uitbundig en rumoerig zijn.Ze verteld dan de ene grap naar de andere en doet lekker gek.Dan komen er ook dingen na boven waardoor je Gigi het liefst op haar koppie wilt tikken,want die dingen zijn dan best beschamend.Maar Gigi heeft ook zo haar slechte kanten.Ze is namelijk best wel bazig en heeft het liefst dat iedereen doet hoe zij het in heeft gepland,En kan ze zich enorm opwinden om dingen die nergens om gaan,verder gaat ze ook niet uit de weg voor discussies en dwingt ze mensen dan om álles te vertellen wat ze weten.Verder kan ze zich ook heel erg aangesproken voelen en wordt dan chagrijnig en erg op haar tenen getrapt.Gigi heeft een enorme liefde voor schrijven en muziek en die combineert ze door zelf song te schrijven,Dan gaat ze naar de bieb en leeft ze zich daar uit.verder houdt ze ook van lezen en verslint ze meer dan 100 boeken per schooljaar.Verder kan Gigi niet zonder haar vrienden en zet ze die ook altijd op de eerste plaats.Want vriendinnen heb je voor altijd.Gigi is een echt gezelligheids mens,en houdt van spelletjes en dat soort dingen.
    afdeling: Ravenklauw
    huisdier: Snooki
    crush: -hoeft niet- Remus Lupos
    extra: Gigi is een volbloed heks,Haar vader Marcus Tarmoda zat in Huffelpuf en haar moeder Laisa Tarmoda-Smith zat net als Gigi in Ravenklauw.Gigi heeft nog een broer en zusje.Bijde zitten ze ook op Zweinstein.Alleen zitten hun bijde in Griffoendor.Gigi woont in Frankrijk en is pas het 3de jaar ingestroomt omdat ze op de andere toverschool haar zusje gepest werdt.

    ik hoop dat dit voldoende is :')

    [ bericht aangepast op 2 okt 2010 - 17:04 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    RvPersie schreef:
    Ik heb een vraag(A)

    Zou ik één van de vriendinnen kunnen zijn van Mallory en Tara en een relatie/crush hebben met Remus Lupos?(omdat hij cuwl is(krul))

    zoniet dan vul ik gewoon één van de vriendinnen in


    Toekomstige vriendin mag (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    sevani schreef:
    (...)

    Toekomstige vriendin mag (krul)


    Okii,thanyou,Dan ga ik het proberen:Y)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Omg ik vind dit zón awesome idee dat ik een rol wil :$
    rol: Vriendin van Mallory en Tara ;d
    volledige naam: Caithlin Paige Johnson.
    leeftijd: even oud als Mallory en Tara (A')
    uiterlijk -beschrijving en foto-: Lang bruin -van nature krullend- haar, bruine ogen, goed figuur,klein (ong 1.70) Niet heeel zwaar.
    Caithlin krullend haar (krul)
    Caithlin stijl haar.
    karakter -uitgebreid-: Caithlin is een heel hyper en aardig meisje. Ze is ook slim, grappig en héél koppig. Als je ruzie met haar of 1 van haar vriendinnen hebt is ze een echte bitch. Haar passies zijn zwerkbal (jager) en zingen (ookal is het heel vals), en ze heeft altijd een dreuzelapparaat bij zich -iPod- waardoor sommige mensen denken dat ze een beetje raar is. Ze vind het ook moeilijk om mensen te vertrouwen, dus als je haar vertrouwen beschaamt krijg je dat heel moeilijk terug.Ze is droog, en sommige opmerkingen floepen er gewoon uit bij haar, waardoor leraren haar soms brutaal vinden. Haar meest slechte kant is dus dat ze met ruzies een bitch is, en degenen waarmee ze -of haar vriendinnen- ruzie heeft probeert te kwetsen, want haar vriendinnen zijn alles voor haar. Ook een slechte eigenschap is dat ze alleen sorry zegt als ze weet dat ze fout zit, maar je moet wel heel wat doen om met alleen haar ruzie te krijgen. Als ze chagerijnig is kun je beter maar gewoon doen of je het met haar eens bent, want dan moet en zal het gaan zoals zij dat wil. Ze leest ook veel, is heel gezellig, en haar lievelingsvak is bezweringen.
    afdeling: Ravenklauw.
    huisdier: Schaap,oke dat vind ik stom, de uil heet nu Artemis (krul)
    crush -hoeft niet-: Hmm, ik vind sirius übercool, maar dat kan niet ;[, dus dan niemand xd
    extra: Ze is een pureblood, haar ouders zijn heel rijk en allebei schouwers. Omdat haar ouders het zo druk hebben met hun werk is ze een beetje verwaarloosd, maar daarom heeft ze wel de snelste bezemsteel die te krijgen is.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 17:04 ]

    hoop dat dat genoeg is ;$
    Oke, ik heb mijne nog een beetje aangepast xd

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 6:38 ]

    OMG de Marauders ;o -faits-


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Laat je iets weten als deze er is ? Dan ben ik heel erg blij :D Stuur maar in een pb, als je wil ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    invullen
    rol: een meisje die al sinds het eerste jaar een crush op de jongens heeft.
    volledige naam: Elizabeth McWood
    maar iedereen noemt haar Liz
    leeftijd: even oud als Mallory en Tara
    uiterlijk -beschrijving en foto-: Een onopvallend meisje dat erg knap is. Niemand ziet haar schoonheid, wat ze verbergd achter een stapel boeken. Ze heeft een blanke huid en grote sprekende Blauwe ogen met lange wimpers. Haar wangen zijn roze en haar blonde haren vallen als een krulgordijn tot halverwege haar rug . Ze is slank zonder uitgemergeld te en is ongeveel 1.74.zo ongeveer.
    karakter: -uitgebreid- Elizabeth is een heel verlegen meisje dat niemand opvalt. Ze is niet gehaat maar ook niet zeer geliefd. Niemand vermijdt haar maar ook niemand zou haar opzoeken om eens met haar te praten. Ze is erg sociaal en vriendelijk en staat altijd voor iedereen klaar om mensen te helpen. Ze is trouw aan mensen en komt altijd haar beloftes na. Ze heeft niet veel vriendinnen doordat ze niet veel contact met anderen zoekt maar een paar vriendinnen die ze heeft kennen haar door een door. Ze is erg creatief en weet overal wel oplossingen voor. Doordat ze niet veel vrienden heeft heeft ze veel tijd over waarin ze leert of oefent. Daardoor is ze een erg slimme heks en alle leraren mogen haar. Maar ze heeft zo ook haar duistere kanten. Ze kan erg koppig zijn en wordt niet snel boos. Maar als ze wel boos wordt, is ze echt boos en kan je maar beter maken dat je weg komt. Weinig mensen weten waar ze echt vandaan komt en daardoor is zij een beetje duister.
    afdeling: Griffoendor
    huisdier: een uil, Elisa
    crush: -hoeft niet- lijkt me duidelijk toch?? Sirius of James
    extra: Is opgegroeid bij een pleeggezin, bij een stel andere tovenaars, ze weet niet wie haar ouders waren maar het is vrijwel zeker dat dat tovenaars waren.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 16:54 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    rol: 1 van de sletjes van James en sirius.
    volledige naam: Madeline McKane
    leeftijd: 16
    uiterlijk -beschrijving en foto-: Madeline heeft blond haar en helder blauwe ogen waar ze opzich wel trots op is. ze gaat met de mode mee, maar heeft er zeg maar een eigen style in. foto: Madeline McKane
    karakter: Madeline is een spontaan, vrolijk en vooral lief meisje, ze staat voor iedereen klaar, maar is makkelijk over te halen, ze heeft schatten van een vrienden en heeft altijd een woordje voor je klaar als je haar tegen spreekt, ze heeft veel moed maar tegelijker tijd ook niet.
    afdeling: Griffoendor.
    huisdier: Kat.
    crush: geen ;$
    extra: Madeline is dol op gitaar spelen en zingen.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 22:41 ]


    Life is a beautiful struggle

    My god, ik blijf mijn ding maar aanpassen x) Maar volgens mij is ie nou wel af (A')

    jeeeeeeeeeeee!
    omg ik ben blijjjjjjjjjj


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    thankyou voor de rol,jullie 2(A) (k)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    OYEAHH! Mann dit vind ik coool! Wil je het melden als jullie beginnen?? ('a)

    Eerst hebben we nog een titel nodig (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dat is misschien wel handig x)