• En dan bedoel ik niet dat ik veel te weinig eet, maar dat ik veel te veel eet >,<
    Ik bedoel, ik zit maar te snoepen en te snoepen, en ik kan ook niet ophouden. Ik blijf maar trek hebben.
    En ja, misschien heeft het wel een beetje te maken met 'emoties' enzo, omdat het drie weken geleden uit is gegaan, maar ik had het daarvoor ook al!
    Ik weet gewoon niet wat ik eraan moet doen. Ik weet dat ik beter een banaan kan eten dan een koekje, maar een koekje is gewoon veel makkelijker. Het is een soort van automatisme geworden, en ik weet gewoon niet wat ik ermee aan moet. Ik maak mezelf zo vaak beloftes, maar ik kom ze gewoon niet na...

    En naja, het had niets hoeven uitmaken als ik aan sport deed, maar ik ben zo vreselijk onzeker op het gebied van sport. Ik ben zo bang dat ze me weer gaan uitlachen omdat ik ren op looptempo, en dat ik maar 2 meter 20 haal met verspringen. Ik haat alleensport.

    Als ik nou gewoon diabetes ofzo had, of hart en vaat ziekte, of weet ik veel wat, dan zou ik misschien eindelijk is een goede reden hebben om te stoppen met al dat eten; anders ga ik er nog dood aan! Maar ik heb het niet, en omdat er geen noodzaak achter zit lukt het me gewoon niet.

    Wat denken jullie? Diëtiste? Ik weeg onderhand bijna 90 (ik ben 1.67) & ik doe dus ook niet aan sport. Ik ben echt super onzeker over mijn conditie, en ik maak me echt zorgen over mijn eetpatroon...

    [PS: Wees niet bang om me dik te noemen, ik ben het gewend, mijn BFF noemt me ook gewoon dik :P]


    Life is hard and then we die

    Ik vind het zo lief dat jullie me allemaal proberen te helpen, en ik vind het zo stom dat ik serieus alles wat jullie aangeven al geprobeerd heb..


    Life is hard and then we die

    Dan zou ik toch maar voor die dietiste gaan. Zij kan je ook helpen met je motivatie probleem, beter dan wij denk ik.

    Ik kom al je eten wel stelen (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik heb het eens voor je berekent. Click hier.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO