• Hjj...
    Ik stuurde juist mijn vriend met wie ik al zo'n 6 maanden en 2 weken samen ben een smsje (een tekst vn 3 smsjes lang) over dat ik van hem hou en dat ik hem nooit meer kwijt wil enzo... En het enige wat hij stuurd is: 'Ok'
    Ik snap mannen soms echt niet he!!
    Manmanman...
    Wat moet ik nu denken van hem??
    *moest t effe kwyt*

    Xx(K)

    jongens denken daar niet bij na, die hebben iets van: Het zal wel. Dat stralen ze uit, terwijl ze er van binnen heel blij mee zijn alleen dat durven ze niet te laten zien omdat ze bang zijn dat ze slap gevonden worden.


    Be my Louis and I be your Eleanor

    FreakingxMe schreef:
    jongens denken daar niet bij na, die hebben iets van: Het zal wel. Dat stralen ze uit, terwijl ze er van binnen heel blij mee zijn alleen dat durven ze niet te laten zien omdat ze bang zijn dat ze slap gevonden worden.

    Dat zou ook nog kunnen :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh oh, spelfoutje aangepast, als je niet kunt winnen met een discussie, ga dan niet gelijk op m'n spelling letten. Iedereen maakt wel eens fouten.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Oh oh, spelfoutje aangepast, als je niet kunt winnen met een discussie, ga dan niet gelijk op m'n spelling letten. Iedereen maakt wel eens fouten.

    HAHA, welke discussie? 8D Lol, ik wist niet dat dát een discussie was. 8D
    Anyhow, je moet het niet zo persoonlijk nemen. ;D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    je vriend wil miss gewoon ff rust, als jij hem continue van die dikke klef en bef smsjes stuurt, snap ik best dat hij er even zat van word, gewoon beetje minder kleffe smsjes sturen, miss helpt dat ?


    I solemny swear i am up to no good

    Minho schreef:
    je vriend wil miss gewoon ff rust, als jij hem continue van die dikke klef en bef smsjes stuurt, snap ik best dat hij er even zat van word, gewoon beetje minder kleffe smsjes sturen, miss helpt dat ?

    Is het eerste 'kleffe' smsje op 3 of 4 maanden... O.o Als hij daar niet eens fantsoenlijk op kan antwoorden weet ik het ook niet... En by the way, hij zei zelf nog een week geleden dat hij het jammer vind dat we niet meer zo smsen gelijk in het begin... In het begin was het steeds van; ik hou van je enzo duss...

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Is het eerste 'kleffe' smsje op 3 of 4 maanden... O.o Als hij daar niet eens fantsoenlijk op kan antwoorden weet ik het ook niet... En by the way, hij zei zelf nog een week geleden dat hij het jammer vind dat we niet meer zo smsen gelijk in het begin... In het begin was het steeds van; ik hou van je enzo duss...

    Oké, VRAAG het dan gewoon aan hem. In dit topic kan men alleen maar gissen, want niemand hier behalve jij kent die hele jongen in kwestie. Jij zou hem dus ook het beste moeten kennen nota bene!


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Oké, VRAAG het dan gewoon aan hem. In dit topic kan men alleen maar gissen, want niemand hier behalve jij kent die hele jongen in kwestie. Jij zou hem dus ook het beste moeten kennen nota bene!

    Echt he. Een topic van 3 pagina's vol gezeik over 1 smsje nota bene. o_x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Echt he. Een topic van 3 pagina's vol gezeik over 1 smsje nota bene. o_x

    Het word iig een beetje irritant nu, want mensen doen suggesties en je spreekt ze alleen maar tegen. Tsja, dan kunnen wij hier met zijn allen verder ook niks doen.


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Het word iig een beetje irritant nu, want mensen doen suggesties en je spreekt ze alleen maar tegen. Tsja, dan kunnen wij hier met zijn allen verder ook niks doen.

    Ja inderdaad, wij proberen raad te geven, maar dat wordt meteen onderuit gestompt om 1 smsje (: DUDE.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hahahaha, looooooooool. 8D Dat had ik jullie al kunnen voorspellen. 8D
    Zo gaat dat met al haar topics over d'r vriendje. 8D
    Anders was ik echt niet zo bot geweest, hoor. 8D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Warfarer schreef:
    Ze snappen het gewoon nooit zo goed...

    Misschien was hij druk bezig met een game en had hij geen zin om zijn gevoelens open te leggen.
    't blijft een man hm,...

    Inderdaad.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Ja inderdaad, wij proberen raad te geven, maar dat wordt meteen onderuit gestompt om 1 smsje (: DUDE.

    Ja echt hè.
    Ik zou het hem gewoon vragen.
    En trouwens, zoals je eerder zei: hij zegt wel als jullie samen zijn dat ie van je houdt.
    Helleu? Dat is heel wat meer dan een stom smsje.(cat)
    Nothing to worry about!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    JoJudicious schreef:
    Hahahaha, looooooooool. 8D Dat had ik jullie al kunnen voorspellen. 8D
    Zo gaat dat met al haar topics over d'r vriendje. 8D
    Anders was ik echt niet zo bot geweest, hoor. 8D

    Gij hebt een vooruitziende blik _O_


    ars moriendi

    JoJudicious schreef:
    Hahahaha, looooooooool. 8D Dat had ik jullie al kunnen voorspellen. 8D
    Zo gaat dat met al haar topics over d'r vriendje. 8D
    Anders was ik echt niet zo bot geweest, hoor. 8D

    Sommige meisjes en hun vriendjes..
    Ik plak nu geen label op mezelf hoor 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.