• Waar zingt Christina Aguilera precies over in Hurt? Ik heb dat liedje wel 1000 keer geluisterd en de clip 1000 keer bekeken, ook de vertaling op songteksten.net, maar ik snap het gewoon niet, waar zingt ze nou precies over?

    [ bericht aangepast op 28 sep 2010 - 23:16 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik snap het nummer wel, maar het uitleggen is moeilijker, juist omdat het zo simpel te begrijpen is. x.x
    Really, it's just a matter of listning.

    En vertalingen hebben meestal geen zin, je moet de tekst in het Engels door lezen, daar haal je veel meer uit.

    In elk geval heeft ze er gewoon spijt van iemand pijn gedaan te hebben die ze verlaten heeft.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2010 - 23:19 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik heb er altijd dit onder verstaan:
    Dat haar vader dood is gegaan, maar dat ze zich door haar roem van haar vader afkeerde. En dat ze daar nu spijt van heeft, omdat ze hem pijn heeft gedaan daarmee. En daarmee ook zichzelf, omdat hij er nu niet meer is en ze het dus niet over kan doen.
    Of zoiets? 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Uh...

    Ik ken dat hele liedje geloof ik niet eens.

    Heeft ze het niet ooit ergens in een interview gezegd?

    [ bericht aangepast op 28 sep 2010 - 23:19 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Stripe schreef:
    Ik heb er altijd dit onder verstaan:
    Dat haar vader dood is gegaan, maar dat ze zich door haar roem van haar vader afkeerde. En dat ze daar nu spijt van heeft, omdat ze hem pijn heeft gedaan daarmee. En daarmee ook zichzelf, omdat hij er nu niet meer is en ze het dus niet over kan doen.
    Of zoiets? 8D


    Mehehe kreng, waarom kan jij het dan wel weer perfect uitleggen? 8D
    Meer jouw stijl denk ik... ik vind Tool nummers veel leuker om uit te leggen omdat je daar ook nog over kan discussiëren ook. :9~


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Stripe schreef:
    Ik heb er altijd dit onder verstaan:
    Dat haar vader dood is gegaan, maar dat ze zich door haar roem van haar vader afkeerde. En dat ze daar nu spijt van heeft, omdat ze hem pijn heeft gedaan daarmee. En daarmee ook zichzelf, omdat hij er nu niet meer is en ze het dus niet over kan doen.
    Of zoiets? 8D
    Ja, ik ook.


    Life is hard and then we die

    Het hoeft eigenlijk niet roem te zijn. Het kan ook zijn opgroeien en dat hij haar niet wou loslaten, of niet wou dat ze uit huis ging.


    Olive

    Volgens mij gewoon over pijn? :x


    Hope goes lost but never dies.

    Papa dood. Nu heeft ze spijt dat ze met hem ruzie heeft gemaakt/dat ze niet meer tijd met hem heeft doorgebracht.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    OHMYMESSI schreef:
    Volgens mij gewoon over pijn? :x


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Wat Streepje zegt dus :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vond/vind die clip echt zielig.


    it's so empty living behind these castle walls

    DELICI0US schreef:
    Ik vond/vind die clip echt zielig.


    Ik moest net zelfs huilen toen ik wist waar hij over ging D:


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain