• Ik had er net een felle discussie over met mijn vader ;)
    Maar wat vind jij? Waarom wel en waarom niet?

    edit: Stem hier anders ook even. :)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2010 - 22:05 ]


    ars moriendi

    Prosecco schreef:
    (...)

    Die rijke afrikanen hadden al geld. x) ja ik heb hier met m'n moeder een documentaire over gezien en over die Sepp Blatter (ofwatdanook) en hoe corrupt Fifa is. Echt verschrikkelijk.

    Dat geloof ik direct. FIFA heeft veelsteveel macht en die Blatter deugt niet.
    Toch zou, ikzelf (als voetbalfan uiteraard ;) ) het prachtig vinden om het WK hier te houden, onze cultuur aan de wereld te showen (en dus niet alleen onze hoertjes en drugstentjes :') ) en dan zouden heel veel Nederlanders (waaronder ook ik;D) de kans krijgen om ook eens een WK wedstrijd bij te kunnen wonen ^^


    ars moriendi

    Pfoe, het zou leuk zijn, maar ik vind niet dat ze nog meer geld moeten uitgeven, als er nu al bezuinigd moet worden op 16 miljard. En reken maar dat er dan vét veel files komen, ons geld van de belasting wordt afgetrokken. Oh, en ze willen ook een rijstrook voor de bussen en dat de vliegtuigen s'nachts vliegen speciaal voor hen. Pfoe, dat is té veel van het goede.


    SLOAN.

    Turn schreef:
    Nee, want anders gaan ze overal op bezuinigen om de kosten te dekken die komen kijken bij het organiseren van een WK.


    ik wilde net zeggen ;p


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ligt eraan. Ik zou het geweldig vinden, maar dan moeten ze wel gaan bezuinigen en daar heb ik geen zin in.

    Want de FIFA sponsort echt wéinig. (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    NEEN.
    Plùs België was niet eens goed genoeg om mee te doen, stel je voor dat het hier gehouden wordt xp.
    Maar dat is trouwens toch nooit het geval. Met het Eurosongfestival sturen ze ook nooit de beste, zodat ze het het volgende jaar niet zouden moeten organiseren, want ze zijn daar veel te gierig voor, hier :Y)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2010 - 20:13 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik hou echt van voetbal, ik voetbal zelf ook al 6 jaar, maar ik ging stuk toen ik 2018 las, je kan je daar toch serieus nu nog niet druk over maken, het is 2010 for gods sake! -plat-

    [ bericht aangepast op 30 sep 2010 - 20:26 ]

    Jacksonville schreef:
    Ik hou echt van voetbal, ik voetbal zelf ook al 6 jaar, maar ik ging stuk toen ik 2018 las, je kan je daar toch serieus nu nog niet druk over maken, het is 2010 for gods sake! -plat-

    uhm nee, vind ik niet :P
    Het volgende wk is oevr 4 jaar, dus in 2014 in BRAZILIE. Het WK DAARNA, dus in 2018, daarover zijn ze nog in discussie of het in NL of in Rusland wordt gehouden.

    Vandaar dit hele topic.. =P


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    uhm nee, vind ik niet :P
    Het volgende wk is oevr 4 jaar, dus in 2014 in BRAZILIE. Het WK DAARNA, dus in 2018, daarover zijn ze nog in discussie of het in NL of in Rusland wordt gehouden.

    Vandaar dit hele topic.. =P

    Ja, ik snap dat hele topic-gebeuren maar ik vind het gewoon grappig -whistle-

    Jacksonville schreef:
    (...)
    Ja, ik snap dat hele topic-gebeuren maar ik vind het gewoon grappig -whistle-

    Oh oke ='] Tsja, het is ook nog heel ver weg.. maar voor sommige mensen een big deal. ;P


    ars moriendi