• Ik had er net een felle discussie over met mijn vader ;)
    Maar wat vind jij? Waarom wel en waarom niet?

    edit: Stem hier anders ook even. :)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2010 - 22:05 ]


    ars moriendi

    Nee. Niet zolang ik mijn zuur verdiende loon aan nóg meer belasting op kan gaan offeren enkel voor zoiets.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Jij? :'D

    Jezus, als je niks te doen hebt, ga dan iemand anders lastig vallen -_-


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Jezus, als je niks te doen hebt, ga dan iemand anders lastig vallen -_-

    Nee. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Nee, dat kost echt veel geld!
    En dan worden we hier overspoeld door gestoorde voetbal hooligans die alles platbombarderen. helluw 3e wereldoorlog aka voetbaloorlog.

    Oh, beetje overdreven.
    Maar het lijkt me wel echt héél vervelend als het zou gebeuren.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Warfarer schreef:
    Nee, dat kost echt veel geld!
    En dan worden we hier overspoeld door gestoorde voetbal hooligans die alles platbombarderen. helluw 3e wereldoorlog aka voetbaloorlog.

    Oh, beetje overdreven.
    Maar het lijkt me wel echt héél vervelend als het zou gebeuren.

    -kijkt naar je pf-

    oohjaa(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    ja, lijkt me leuk, als het nou eerder zou zijn, nu heb ik namelijk intresse voor voetbal. ik weet niet of ik in 2018 nog wel zo laaiend enthousiast erover kan zijn..


    Everything is worse without music.

    Warfarer schreef:
    Nee, dat kost echt veel geld!
    En dan worden we hier overspoeld door gestoorde voetbal hooligans die alles platbombarderen. helluw 3e wereldoorlog aka voetbaloorlog.

    Oh, beetje overdreven.
    Maar het lijkt me wel echt héél vervelend als het zou gebeuren.

    In Afrika is alles toch ook min of meer goed gegaan? (A) :D


    ars moriendi

    JustLikeYou schreef:
    Nee echt niet, weet gij wel ni wa da zou kosten, miljoenen euros en daar moeten wij voor betalen
    En al die mensen dat naar hier komen, nee danku..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Het is een goede promotie voor het land, en misschien is het wel een investering.. Het kost geld, maar wie weet krijgen we er nog meer voor terug.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ja.
    dan komt er een groot mooi stadion en het is goede reclame voor het land._O__O_


    Smiling but close to tears.

    Ja, en dan ga ik er zekerweten naartoe! :D (yeah)

    Kuyt schreef:
    (...)
    In Afrika is alles toch ook min of meer goed gegaan? (A) :D


    ja, dat dacht je. Die mensen van Fifa hebben daar de hele lokale markt de grond ingeboord. Het stadion is op die plek neergezet zodat de supporters enz. het "echte" zuid-afrika niet zouden zien, de sloppenwijken enz. Verder heeft Fifa verboden binnen een omtrek van 10 km. van het stadion dingen te verkopen waar "south-africa""of "2010" opstaat en nog veel meer dingen. Die mensen daar zijn dus al hun handel kwijt. Het is goed gegaan? Echt niet dus.


    It's time to be happy again.

    en we moeten overal op bezuinigen, maar wel geld uitgeven aan een stadion? hmpf, ik vind van niet.


    It's time to be happy again.

    Prosecco schreef:
    (...)

    ja, dat dacht je. Die mensen van Fifa hebben daar de hele lokale markt de grond ingeboord. Het stadion is op die plek neergezet zodat de supporters enz. het "echte" zuid-afrika niet zouden zien, de sloppenwijken enz. Verder heeft Fifa verboden binnen een omtrek van 10 km. van het stadion dingen te verkopen waar "south-africa""of "2010" opstaat en nog veel meer dingen. Die mensen daar zijn dus al hun handel kwijt. Het is goed gegaan? Echt niet dus.

    Tsja, tis maar hoe je het bekijkt. De rijke Afrikanen hebben er wél heel veel geld aan overgehouden.

    Maargoed, vandaar ook de vraag waarom wel of niet. ;) Thnks for the input.


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Tsja, tis maar hoe je het bekijkt. De rijke Afrikanen hebben er wél heel veel geld aan overgehouden.

    Maargoed, vandaar ook de vraag waarom wel of niet. ;) Thnks for the input.


    Die rijke afrikanen hadden al geld. x) ja ik heb hier met m'n moeder een documentaire over gezien en over die Sepp Blatter (ofwatdanook) en hoe corrupt Fifa is. Echt verschrikkelijk.


    It's time to be happy again.