Nee, dat kost echt veel geld!
En dan worden we hier overspoeld door gestoorde voetbal hooligans die alles platbombarderen. helluw 3e wereldoorlog aka voetbaloorlog.
Oh, beetje overdreven.
Maar het lijkt me wel echt héél vervelend als het zou gebeuren.
Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.
Warfarer schreef:
En dan worden we hier overspoeld door gestoorde voetbal hooligans die alles platbombarderen. helluw 3e wereldoorlog aka voetbaloorlog.
Oh, beetje overdreven.
ja, lijkt me leuk, als het nou eerder zou zijn, nu heb ik namelijk intresse voor voetbal. ik weet niet of ik in 2018 nog wel zo laaiend enthousiast erover kan zijn..
Warfarer schreef:
Oh, beetje overdreven.
In Afrika is alles toch ook min of meer goed gegaan?
JustLikeYou schreef:
Nee echt niet, weet gij wel ni wa da zou kosten, miljoenen euros en daar moeten wij voor betalen
En al die mensen dat naar hier komen, nee danku..
You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
Kuyt schreef:
(...)
In Afrika is alles toch ook min of meer goed gegaan?
ja, dat dacht je. Die mensen van Fifa hebben daar de hele lokale markt de grond ingeboord. Het stadion is op die plek neergezet zodat de supporters enz. het "echte" zuid-afrika niet zouden zien, de sloppenwijken enz. Verder heeft Fifa verboden binnen een omtrek van 10 km. van het stadion dingen te verkopen waar "south-africa""of "2010" opstaat en nog veel meer dingen. Die mensen daar zijn dus al hun handel kwijt. Het is goed gegaan? Echt niet dus.
ja, dat dacht je. Die mensen van Fifa hebben daar de hele lokale markt de grond ingeboord. Het stadion is op die plek neergezet zodat de supporters enz. het "echte" zuid-afrika niet zouden zien, de sloppenwijken enz. Verder heeft Fifa verboden binnen een omtrek van 10 km. van het stadion dingen te verkopen waar "south-africa""of "2010" opstaat en nog veel meer dingen. Die mensen daar zijn dus al hun handel kwijt. Het is goed gegaan? Echt niet dus.
Tsja, tis maar hoe je het bekijkt. De rijke Afrikanen hebben er wél heel veel geld aan overgehouden.
Maargoed, vandaar ook de vraag waarom wel of niet. Thnks for the input.
Kuyt schreef:
(...)
Tsja, tis maar hoe je het bekijkt. De rijke Afrikanen hebben er wél heel veel geld aan overgehouden.
Maargoed, vandaar ook de vraag waarom wel of niet. Thnks for the input.
Die rijke afrikanen hadden al geld. x) ja ik heb hier met m'n moeder een documentaire over gezien en over die Sepp Blatter (ofwatdanook) en hoe corrupt Fifa is. Echt verschrikkelijk.