Ik loop zelf altijd tegen de muur/boog hier. Nouja muur, we hebben zo'n stenen boog in de woonkamer/kinderkamer. Het is zeg maar een opening in plaats van een muur en dan steken de stenen van de boog aan beide kanten iets uit, maar ik maak de bocht altijd te kort dus ik loop altijd tegen de boog aan. En dit verhaal is best onduidelijk volgens mij..
Maar, gaat het nu wel met je hoofd? (:
No man is just a soldier. Every soldier is a hero.
RobinxCesc schreef:
Ik loop zelf altijd tegen de muur/boog hier. Nouja muur, we hebben zo'n stenen boog in de woonkamer/kinderkamer. Het is zeg maar een opening in plaats van een muur en dan steken de stenen van de boog aan beide kanten iets uit, maar ik maak de bocht altijd te kort dus ik loop altijd tegen de boog aan. En dit verhaal is best onduidelijk volgens mij..
Maar, gaat het nu wel met je hoofd? (:
Haha, ik begreep het wel Maar hoezo staat er een stenen boog/muur in je huis ?
Mijn hoofd doet pijn,enorm veel pijn maar dat deed het ervoor ook al ^^ Het is wel blauw en enorm dik dus dat vind ik minder leuk ;o
Haha, ik had laatst ook nog zo iets.
Ik deed een deur toe terwijl mijn hoofd er nog deels tussen zat, dus toen trok ik hem super hard tegen mijn voorhoofd aan.
Ik loop ook altijd tegen vanalles aan, lantarenpalen, prullenbakken, deuren, muren, kasten. Zeer beschamend, maar je krijgt er wel een hard lijf van. XP
Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.
Deze middag tijdens Geschiedenis wou ik mijn hoofd tegen de muur laten leunen omdat ik vreselijk moe was en ik dacht dat de muur er nog niet was, maar hij was er wel al dus knalde ik met mijn achterhoofd kei hard tegen die muur!
This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.