• hey
    ik heb een idee voor een neiuwe tokio hotel story, maar ik kan niet kiezen tussen twee onderwerpen. misschien kunnen jullie helpen?
    idee 1: de hoofdrolspeelster is gitariste/zangeres van een bekende groep. ze ontmoeten elkaar op een awardshow.
    idee 2: de hoofdrolspeelster is de dochter van de manager. ze ontmoet tokio hotel voor het eerst op de set van Automatic

    dit zijn de ideetjes . alvats bedankt :):)
    xx


    Love is sweet BK

    Sorry dat ik het zeg, maar zijn die niet al veel gebruikt? Dat soort verhalen over TH? Misschien moet je een origineler verhaal doen? Er zijn al zoveel verhalen over dat.
    [/niet aanvallend bedoeld]


    - hoi ;D

    Troglodyte schreef:
    Sorry dat ik het zeg, maar zijn die niet al veel gebruikt? Dat soort verhalen over TH? Misschien moet je een origineler verhaal doen? Er zijn al zoveel verhalen over dat.
    [/niet aanvallend bedoeld]


    kan maar ik heb er niet veel ideeen voor. de ideeen die ik nu heb spelen al in een verhaal af in mijn hoofd, misschien kan ik er iets anders aan toevoegen?


    Love is sweet BK

    ik vind ze alle 2 nog steeds leuke ideeën maar als ik moet kiezen ga ik voor idee 1 ;)


    You can't touch music but music touch you

    idee 2, maar ik ga hem toch niet lezen, want het gaat over th :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Idee 1


    History is not hatred.

    nerveus schreef:
    idee 2, maar ik ga hem toch niet lezen, want het gaat over th :P


    I live for the applause, you will die for it.

    Idee 2
    Wil je misschien laten weten als deel 1 er is ?
    Daarna neem ik wel abo dan... ;á
    xNatascha <3

    [ bericht aangepast op 29 sep 2009 - 16:38 ]


    Tom and Georg could write a bad romance.