• Aankomende maandag (4 oktober) heb ik een jaar met mijn vriend. Nou wil ik 's avonds even naar hem toe, maar het vervelende is dat het 50 min met de trein is, en ik niet weet of hij gaat sporten of niet.. Ik wil hem wel zeggen dat ik kom, maar het liefst houd ik het als verassing. Maar, nu weet ik niet wat ik hem zal geven. Gewoon een klein cadeautje want in het weekend ben ik al bij m en gaan we wel wat doen. Maar wat zal ik dan geven?
    Alvast bedankt.(krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    een ketting, of ehm iets lekkers te eten wel iets wat hij zich herinnert mijn zus had toen ze met haar vriend een jaar had een ring gegeven die hij nu na 2 jaar en 7 maand nog heeft (:


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Nadineex schreef:
    een ketting, of ehm iets lekkers te eten wel iets wat hij zich herinnert mijn zus had toen ze met haar vriend een jaar had een ring gegeven die hij nu na 2 jaar en 7 maand nog heeft (:

    We hebben al een ketting met elkaars naam, van toen we een half jaar hadden, dus dat is geen optie ben ik bang ):


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Uh.. zo'n ding waar een gedichtje opstaat ofzo? (krul)


    -

    Een kussensloop met jouw foto er gigantisch op ;D
    En je kan hem vragen hoe zijn training vandaag was en daarna vragen of hij volgende week ook moet? Of denk ik nu te doorzichtig? (krul)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Oeh, dan kreeg jij verkering op de dag dat ik zestien werd. Ik word op 4 oktober zeventien :D


    Life is hard and then we die

    Elphaba schreef:
    Een kussensloop met jouw foto er gigantisch op ;D
    En je kan hem vragen hoe zijn training vandaag was en daarna vragen of hij volgende week ook moet? Of denk ik nu te doorzichtig? (krul)

    Haha nee hoor. Maar hij fitnest 3 tot 4 x in de week, en meestal gaat ie op maandag, omdat ie in het weekend niet gaat omdat ik er dan ben. Maar ja ik denk dat ik dan maar gewoon ga zeggen dat ik die maandag kom. Misschien vind ie dat al een verassing? Haha.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    vraag het aan z'n ouders of hij dan moet trainen


    (Be)lieve in (you)rself

    ooow ik weet nog wat ,
    me zus heeft van haar vriend een klok gekregen waar bij de 12, 3 , 6 , 9 een foto van hem is .
    bijvoorbeeld 12 uur; voorkant hoofd
    3 uur: zijkant
    enzovoort .


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    PUKKELxDING schreef:
    Oeh, dan kreeg jij verkering op de dag dat ik zestien werd. Ik word op 4 oktober zeventien :D

    Oooh vet!! :)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Misschien kan je tegen zijn ouders zeggen dat ze hem thuis moeten houden? (a)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Misschien kan je tegen zijn ouders zeggen dat ze hem thuis moeten houden? (a)

    Hij is 21 haha. Hij is eigenwijs, als hij niet weet waarom ie thuis moet blijven gaat ie gewoon weg.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Alvast gefeli.
    Ik had een fotolijstje gemaakt met alle leuke momentjes van ons gemaakt toen ik een jaar met m'n vriendje had (:
    Maarja, jij moet het natuurlijk gewoon zelf weten. Ik zou gewoon gaan iig en nagaan waar z'n sportclub is en hem daar verrassen als hij toch weg is?

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 21:45 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.