• Ja, ik ben benieuwd. :'D

    Ik volgens mij, via het zoeken van Tokio hotel afbeeldingen, en zo'n plaatje was gelinkt aan Q. :')

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 20:56 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Een vriendin die het weer van een vriendin had.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Via Eva/Eve :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kindertent.nl


    Life is hard and then we die

    Ik zocht naar twincest verhalen en toen kwam ik bij twincest [no haters] op quizlet uit.


    Scream for mercy!

    Ik had zin om quizen te maken(krul)Dus typte ik bij google Harry Potter quiz ofzo iets, en toen klikte ik op een van die linken naar zo'n quiz en kwam ik hier terecht. Maar ik kende het al een tijdje maar ik had nog geen email toenxDdus kwam ik wat later.(A)

    Plaatje van Tokio Hotel, gelinkt naar deze site. En na zo'n duizenden plaatjes met deze site ging ik kijken.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Volgens mij zocht ik naar Quiz en kwam erop(krul)

    via mijn vriendin :P


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    Een vriendin van mij vroeg of ik een quiz van haar wilde maken. En toen vond ik dat ook wel grappig en ging ik dat ook doen. Toen had ik dus een account gemaakt.
    Ik had een account in 2007, maar daar was ik toen ooit mijn ww van kwijt, die ik nu opeens weer weet. Maar ja ik zit nu al zo lang op dit account dat ik geen zin heb in die oude.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Geen idee.


    Only losers can act the way you do

    ik was een plaatje aan het zoeken en toen kwam ik op deze site


    (Be)lieve in (you)rself

    Jolien, Tinne & Nele zeiden dat ik een account moest maken.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik zocht iets waarbij de uitkomst sloeg op je persoonlijkheid, een soort test zeg maar. Dus ik dat intypen op google en zo kwam ik op Quizlet.

    -> 1 mei 2008


    *insert philosophical cringe expression here*

    Together schreef:
    Hetzelfde als u. :')

    ik typte iets van twilight in op google en kwam zo hier uit. eerst een tijd gwn verhalen gelezen maar daarna aangemeld


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."