• Jup, heb rollen nodig.
    Klik; The Pain of Sadness |ft. Twilight|

    Ik kan je zien,
    Ik kan je horen,
    Ik kan je ruiken,
    Ik kan je proeven,
    maar ik wilde dat ik je kon voelen.

    ©RODEKAART Productions



    Needed;
    # 4 klasgenoten
    # 2 bitches
    -geslacht maakt niet uit
    -eventueel zelfverzonnen rol.

    invullen;
    Naam;
    Achternaam;
    Rol;
    Foto;
    Karakter;
    Extra's;
    Mening over story?;

    niet de 1e maar de beste.(krul)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 13:43 ]


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Vul gewoon wat in man, kan jou schelen.(krul)


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    invullen;
    Naam; Daphne
    Achternaam; Steward
    Rol; Bitch (nerd)
    Foto; ik zoek zo op _O_
    Karakter; Daphne heeft het hoog in haar bol van zichzelf. Ze weet dat ze knap is, en daar maakt ze erg veel miscruik van. Zo heeft ze al zo ongeveer 27 jongens van de school gedumpt, en ze gaat elke week met een ander. De ware heeft ze nog niet ontmoet, maar dat vind ze iets voor als ze een jar of 33 is. Nu geniet ze van de aandacht, het uitgaan en de populariteit.
    Extra's; Uhm..Ze pest mensen stiekem niet, maar ze kan wel heerlijke hatelijke opmerkingen naar iemands hoofd slingeren ö
    Mening over story?; CHILLSTE (nerd)

    Liefde <'3


    You can agree with me or you can be wrong

    Klik Maar gewoon biatch (nerd)


    You can agree with me or you can be wrong

    Naam; Brandon
    Achternaam; Garrel
    Rol; vriendje van bitch
    Foto; http://www.celebritywonder.com/picture/Louis_Garrel/LouisGarrel_Barson_14032856.jpg
    Karakter; Macho, stoer, brutaal en dol op zijn vriendin. Wie aan haar komt gaat dood! Hij is de grappigste en stoerste van zijn vrienden en is ook actief in een bende die nerds pest.
    Extra's; Heeft een tatoage op zijn arm met de tekst 'Bitches everywhere'
    Mening over story?;
    WANNEER STAAT IE ONLINE <3

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 19:50 ]


    Dit verrukkelijke léve...

    Naam; Jeliza-Rose Lilith
    Achternaam; Sullivan
    Rol; Klasgenoot
    Foto;Jeliza-Rose heeft lang bruin haar en groene ogen. Ze is 1.67 lang en draagt meestal simpele basics.
    Karakter; Jeliza-Rose vind zichzelf altijd een kind wat achterblijft op de rest. Ze wil geen geheimen voor haar familie hebben en staat altijd open voor andere. Ze komt uit een arm gezin en probeert dat zo min mogelijk te laten zien door zich bitchy te gedragen. Ze valt niet op tussen andere en is daarom "gewoon" een klasgenoot zoals alle andere. Ze kan het niet laten soms een bijdehante opmerking te plaatsen en andere te laten weten wat zij ervan vind. Ze weet niet goed wat ze met zichzelf aanmoet. Ze is heel zorgzaam en zorgt voor haar familie. Haar moeder rekent er op dat jeliza-Rose gaat studeren maar zelf wil ze bij haar familie blijven en helpen. Jeliza-Rose is door de thuis situatie erg zelfstandig geworden en heeft zich voor genomen zich aan niemand te koppelen. Ze heeft geen behoefte aan liefde ze vind het al fijn als haar broertje en zusje lachen. Ze werkt op vrijdag en zaterdag in een club in Seattle en al het geld dat ze verdient verstopt ze en geeft ze wanneer het nodig is aan haar moeder. Met feesten probeert ze altijd iets te combineren wat ze nog nooit heeft gedaan zodat het niet opvalt dat ze nauwelijks nieuwe kleren krijgt.
    Extra's; haar familie is arm en haar vader is dronken en aan de drugs hij verpatst al zijn geld aan gokken en haar moeder probeert de kinderen rustig te houden. Zelf is Jeliza-Rose de tweede moeder of eigenlijk Vader in het gezin.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 20:17 ]