• Pff.. Net kreeg ik ruzie met een vriendin omdat ik met iemand anders afspreek. -.-' En een andere vriendin doet me vaak na, pettenm Zonnebrillen, Kamerkleur, iPod, site's maken, quizlet, ETC Zaten ze net op een computer op MSN tegen me te praten. Word de een boos omdat ik met iemand anders afspreek. En toen vroegen ze of ik met hun wou spelen. En toen zei ik dat ik geen zin had om te fietsen en het kan dalijk gaan regenen. Zitten te me te dwingen. Nu zijn ze boos op mij :( En een van hun is mijn beste vriendin Ik wil haar vriendin niet meer zijn :S


    I live for the applause, you will die for it.

    Aaai meis^^ Als ze zo tegen je doen zijn het je vriendinnen niet! Als jij niet willen moeten ze dat accepteren! Sterkte<3


    I do not hook up.

    Aaai meis^^ Als ze zo tegen je doen zijn het je vriendinnen niet! Als jij niet willen moeten ze dat accepteren! Sterkte<3
    TnQ, Maar eentje word altijd meteen boos als ik iets negatiefs zeg.. :(


    I live for the applause, you will die for it.

    Aah lullig |: Nja, gwn negeren als ze zo doen. Kzou ze lozen als k jou was O_O Maarja, sterkte o:


    Mew <3

    Aah lullig |: Nja, gwn negeren als ze zo doen. Kzou ze lozen als k jou was O_O Maarja, sterkte o:
    Ik kan niet negeren (zip) Ik moet altijd terug reageren :S


    I live for the applause, you will die for it.

    ik weet hoe je,je voelt. zo'n vriendin heb ik dus ook:(

    Als ze zo tegen je doen zijn het niet echte vriendinnen.

    Kisses Jeanie


    Spirits move me, every time I'm near you.

    ik weet hoe je,je voelt. zo'n vriendin heb ik dus ook:(
    Dat Suckt echt :(


    I live for the applause, you will die for it.

    (...) TnQ, Maar eentje word altijd meteen boos als ik iets negatiefs zeg.. :(

    Dat si niet goed ze moet kunnen accepteren dat jij dat vind en niet meteen boos worden!


    I do not hook up.

    Als ze zo tegen je doen zijn het niet echte vriendinnen.

    Kisses Jeanie
    Kweet, maar een van hun is meestal altijd aardig, moet ik altijd mee lachen. Dit is 1 keer dat ik ruzie met haar heb. Maar ik vind het wel nergens op slaan dat ik met niemand anders mag afspreken. Met mijn 'Beste vriendin' heb ik vaker ruzie mee. Heel vaak ...


    I live for the applause, you will die for it.

    (...) Ik kan niet negeren (zip) Ik moet altijd terug reageren :S

    Blockknop :'DD


    Mew <3

    (...)
    Blockknop :'DD
    Kan ik ook niet xD Na een paar minuten moet ik dan altijd Block knopje uitzetten, ik wil altijd weten wat ze zegt xD


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)
    Blockknop :'DD
    Had ik trouwens gedaan, maar net voordat ik het deed zei ze: 'Doe de groeten aan je moeder!' En dat pikte ik niet. :S


    I live for the applause, you will die for it.

    (...) Had ik trouwens gedaan, maar net voordat ik het deed zei ze: 'Doe de groeten aan je moeder!' En dat pikte ik niet. :S

    Flauw van dr >.< Daarom zei ik; Lozen dus... ):


    Mew <3

    ik ken het gevoel heb het zelf ook vaak


    Nvt