• Hi, mensen ik heb weer een idee gekregen het moet een mooi verhaal worden met TH.
    Het gaat over een jeugdliefde van Bill. Die heet Roos. Roos is dood gegaan door moord en Bill was er kapot van. Bill is hier niet beroemt en werkt bij de FBI ook kan hij dode mensen door aanraking weer tot leven brengen. Dus dat doet hij met Roos als Roos tot leven is valt hij meteen weer voor haar. Maar zodra hij haar zal aanraken zal ze weer dood zijn en nooit meer kunnen leven. Maar wat Bill niet weet is dat het meisje die werkt bij het koffiehuis waar hij altijd komt stapel verlieft op hem is. Als haar word verteld dat Bill met roos is is Renee het meisje er kapot van. Dan besluit Bill dat de liefde tussen hem en Roos onmogelijk is. Hij zoent haar voor het laatst en ze is dood. Dood voor altijd!

    Dan denkt hij dat ie het heeft verpest bij Renee en dat hij haar nooit meer zal kunnen krijgen maar is dat zo?


    xx Renee <3

    Laat een reactie achter met wat je ervan vind!


    The perfect man is gay...

    Mooi idee:O!!!
    maar ik wil eerst nummer 2 van je andere serie xD
    anders mag je er niet aan beginnen
    xD
    (H)

    Haha omg nu ben ik bang o.O
    xD

    (H)


    The perfect man is gay...

    Dat is toch van een serie op Veronica? xD

    Maar leuk idee! En orgineel

    Okay bedankt en waar het van is i dont know

    xx Renee(H)


    I do not hook up.

    ..


    I do not hook up.

    super mooii ö
    maar ik ga wene als ik da ga leze :')

    :$ Echt?


    I do not hook up.

    :$ Echt?

    Jha echt wel,je moet mij gelove..da is echt een prachtig idee en die serie moet er komen!Luister maar naar mij ^^.Ik ga die zeker maken,maar dan ga ik wel wenen he ^^,
    <3

    :$ Okay dan zal ik hem gaan maken ! En jij komt erook in!<3

    xxx


    I do not hook up.

    zeg renee moet jij niet naar bed ?

    :$ Okay dan zal ik hem gaan maken ! En jij komt erook in!<3

    xxx

    Ooooooooooh <3.Ik ben ook aan het denken aan een nieuwe serie.maar ik ben eigenlijk inspiratie loos maar ik wil het zo in de tijd van kerstmis late afspele ö maar dan kom jij er ook wel in voor [maar heb jij misschien een ideetje ? ^^]<3

    die ga ik leze


    I need you like a heart needs a beat

    super!


    I need you like a heart needs a beat

    cool idee >L


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.