• Ik zat net op mijn hyves. Had ik opeens 2 vrienden minder, en was ik opeens lid van 'Up Magazine' Ik heb daar niet eens daar op geklikt, en de tijd stond erbij 03.00 's Nachts. Is dat een inbreker/hacker? ;s


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik kreeg net dit bericht via de hyve van Up Magazine:

    Hey vriend van Up,

    Na 3 jaar heeft Hyves besloten dat Up Magazine geen persoonlijke hyves meer mag hebben en heeft ons verwijderd.

    Al onze foto's, krabbels, comments, polls etc. zijn verdwenen. Heel jammer vinden wij dat.

    Gelukkig was Hyves zo vriendelijk om al onze vrienden (jullie) te verhuizen naar deze openbare Hyves. Up zal in het vervolg hier alle mededelingen doen, polls maken en contact met jullie houden.

    Laat dus op deze openbare hyves voortaan weten wat je vind van Up of van de bands die jij leuk vindt en waar wij over schrijven.

    En vergeet niet regelmatig op www.upmagazine.nl te kijken voor de laatste nieuwtjes of om lid te worden. Als je nu lid wordt krijg je ook nog gratis de nieuwe cd van Young Guns opgestuurd (of een andere cd naar keuze).

    Spreek jullie later.
    Groetjes en een prettig weekend,

    Up Magazine


    Waarschijnlijk had je Up Magazine als vriend op hyves. Die persoonlijke hyve van hen is dus verwijderd. Vandaar dat je lid bent van die hyve zonder dat je erop geklikt hebt en dat je minder vrienden hebt (:

    [ bericht aangepast op 24 sep 2010 - 8:52 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg