• Ja, ik zit nu in 5VWO, maar mijn vrienden van TL zijn dit jaar geslaagd en doen nu een opleiding. Gaan ze allemaal vragen: wanneer gaat jouw trein blabla. Ik voel me altijd jong als ze dat soort dingen vragen :'D
    Maare, wanneer voel jij je jong? (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Als ze in mijn klas bezig zijn over highstreet.
    Waar ik dus nog niet ben geweest. (:


    We'll never be as young as we are tonight

    Op school, want ik ben een van de weinige 16-jarige daar [iedereen is 19 of 20 of nog ouder]


    Dead but delicious

    k voel me best jong..xD ben nu 16 en sommige in de klas zijn 2 hjaaar ouder


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream

    Altijd, want ik ben de jongste van mijn vriendengroep :Y) Alleen kwa gedrag ben ik volgens mij het meest volwassen, haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als ik bij mijn familie ben. Verder nooit.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Tijdens paardrijden, en hier op Q ook wel.
    Op paardrijden is iedereen 17, en ik ben 15.
    En hier zijn er veel van 16 enzo, weetjewel. (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ben de jongste van mijn klas. Daar kan ik me op zich wel aan storen.


    All this dampness is damp.

    Mijn vriend is groot, Echt groot.
    Dus als ik naast hem loop moet ik altijd omhoog kijken.
    Jah, Doet me denken aan het eerste jaar. ^^

    Diaphanous schreef:
    (...)

    ik zit pas in 2vwo en ik ga al dood. wat voor'n hel is de 3e dan wel nie?

    2VWO deed ik op mijn sloffen nu ga ik echt dood, ik heb mijn eerste onvoldoende zelfs al, maar het schijnt alleen de eerste paar weken zo te zijn. Ik heb a.s. week alleen aan toetsen al: Maandag: rep wiskunde. Dinsdag: niets dacht ik. Woensdag: s.o. Duits grammatica, Repetitie Engels, s.o. geschiedenis begrippenlijst. Donderdag: Repetitie geschiedenis. Vrijdag: repetitie Scheikunde --'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als ik met mijn vriendinnen ben... ze zijn allemaal al 16 en ik moet nog 8 maanden wachten:X


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    op het werk :')

    iedereen is daar al aan het studeren/ zitten in examenjaar :')

    Vandaag in elk geval niet.

    2 uur aan het kloten om die fucking ^$#(&^# photoshop te installeren, kan ik geen verdomd serienummer vinden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik voel me bijna altijd jong! Bijna iedereen hier zo is veel ouder! Bijna al mijn vriend(inn)en zijn 2/3/4/5/enz... jaar ouder. Dus genoeg redenen om me jong te voelen (zip)

    ik zit in de 1e dus....JAxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nou, ik ben 12 en zit in de 2e en mijn zus in de 5e(en ze is 16) en als ik dan met haar + vrienden meefiets, dan voel ik me af en toe net een kleuter.


    Anything can happen in this world, for an ordinary girl.'