• Ja, ik zit nu in 5VWO, maar mijn vrienden van TL zijn dit jaar geslaagd en doen nu een opleiding. Gaan ze allemaal vragen: wanneer gaat jouw trein blabla. Ik voel me altijd jong als ze dat soort dingen vragen :'D
    Maare, wanneer voel jij je jong? (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    als ik met jou praat over school. ik doe ook vwo en zit pas in de 2e. ook als ik meedoe met een wedstrijd hier en de jongste benxD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Als ik bij mijn vriend, zijn zus en haar vriend ben. Zij studeren allemaal al en ik ben nog heerlijk aan het kachelen op de middelbare school (VWO 5, nog 2 jaartjes >< )

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 20:23 ]


    I am an idiot, I move.

    Bashuan schreef:
    Als ik bij mijn vriend, zijn zus en haar vriend ben. Zij studeren allemaal al en ik ben nog heerlijk aan het kachelen op de middelbare school (VWO 5, nog 2 jaartjes >< )

    2 lange jaren, right? ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik voel me altijd jong als ik op school m'n geboortedatum moet zeggen en mensen dan altijd met een verbaasd gezicht tot de conclusie komen dat ik een jaar te vroeg zit.


    effort never betrays you

    Ik voel me eerder ouder. Ik ben een jaar blijven zitten, dus is bijna iedereen in mijn klas jonger dan mij.
    Zelfs bijna al m'n vrienden zijn jonger...


    Let the Night embrace you

    Haha, ja.
    Ik zit in een klas met alleen klasgenoten van 15, bijna 16 of 17 jaar. Eentje wordt dit jaar zelfs 18.
    En ik ben 14.(nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik voel me jong als ik met wat vrienden ben ofsow xD
    maar ik ben ook altijd de jongste die erbij zit
    en als ik met mn vriend en zn vrienden zit voelik me ook nog eens klein


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    hier op quizlet

    ik ebn namelijk 12 bijna 13 xD en ik zit in het 1ste


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik voel me ook jong. Al mijn vriendjes en vriendinnetjes zijn al geslaagd, of nou ja, zijn op een of andere manier ouder en het voelt vreemd. Ik was altijd al de jongste van de groep.


    SLOAN.

    de enige keer wanneer ik me jong voel is als ik anderen over pensioenen hoor praten:P voor de rest ben ik meestal een van de oudste.

    Ik zit pas in 3VWO en ik ga nu al bijna dood door al mijn huiswerk. Dus bepaald jong voel ik me niet, want als je jong bent moet je genieten en dat doe ik nou niet echt bepaald.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Euh.. Ik voel me gewoon..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik zit in 3 Latijn (België) en al mijn vrienden zitten bijna in het 1ste en 2de, je ouder voelen is ook niet leuk, geloof me.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ehm....

    Als ik bij sommige vrienden ben van 15, 16, 17 jaar.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben even oud als mijn bff en toch voel ik me ouder dan haar, we zitten nu allebei in de 3e klas, maar ik doe havo en zij vwo oftewel ik slaag in de 5e en zij in de 6e.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*