• Nou ik voel me al 2 dagen kut omdat.
    Ik gister droomde over mijn overleden oma ik werd wakker met een kut gevoel en was afwezig.
    Komt een meisje in me klas zeiken dat ik oordopjes op heb maar ik wilde niet naar haar luisteren want ik heb een liedje op mijn mobiel dat liedje heet Shooting Star en dan denk ik altijd aan degene die ik kwijd ben geraakt.
    Maar ze begon zeg maar te klikken over mij ik ben al 2 keer in de problemen geraakt door haar.
    En ik heb ruzie met haar een nog een vriendin van haar. We waren eerst Best Friends maar nu is dat veranderd nou eigenlijk al eerder.
    Ff Back To The Story.
    Ik negeerde ze dat is het beste. Maar nee ze zoeken MIJ!! steeds op en ik niet hun.
    Dus hun proberen mn aandacht te trekken enzo en ik negeren vroeg een vriendin van me. Layla wat er is waarom ik zo keek dus ik uitleggen wat ik droomde over mijn oma en toen hoorde ik ze vaag lachen enzo en toen zei een van de meiden die Lilly heet "Ja mijn Opa is vandaag 3 jaar dood." en lachen zij, Toen had ik echt zo het gevoel dat ze me uitlachte ik voelde me al kut en nu dat ernog bij.
    Nu negeer ik ze maar zij zoeken mij steeds op.
    Wat moet ik doen voordat het uit de handloopt net als vorige keer?

    -Om Redenen Zijn De Namen Veranderd-


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Weetje als iemand over mijn familie begint slaag ik ze.
    Ik kan overal tegen maar ze moeten niet over mijn familie beginnen.
    En BTW;Negeer ze gewoon meisiee.
    Trek je er niks van aan x)

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 19:11 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Vlieg eens uit ofzo, volgens mij snappen ze het dan wel dat je het niet leuk vind. :3

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 19:14 ]


    None but ourselves can free our minds.

    godver wat een kutlui! serieus daar kan ik echt niet tegen, alleen ik mag mag over mijn familie beginnen en als anderen dat doen wordt ik echt pissig maar ik hou me wel in, mijn broertje heeft een syndroom en als ze daarover gaan spotten, al is het met anderen, word ik ook pissig. Ik mag alleen mijn broertje pesten =)

    Gewoon negeren.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Strobelight schreef:
    Vlieg eens uit ofzo, volgens mij snappen ze het dan wel dat je het niet leuk vind. :3
    Dat heb ik al eens gedaan, Maar dan lachen ze me altijd uit.
    En ik ben een meisje dat dat niet druft ik wil het wel maar ik kan het niet, Omdat ik bang ben dat ik straf krijg:X
    En ze hebben ook roddels verzonnen dat ik Lesbi ben maar dat is niet zo maar nu begint die Lesbi Roddel weer


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Chiarabieber schreef:
    Weetje als iemand over mijn familie begint slaag ik ze.
    Ik kan overal tegen maar ze moeten niet over mijn familie beginnen.
    En BTW;Negeer ze gewoon meisiee.
    Trek je er niks van aan x)

    Inderdaad, ik ben er op het moment ook nogal gevoelig voor omdat ik vandaag naar de begrafenis van m'n oom ben geweest. En al die zakdoekjes had ik niet nodig omdat ik zo verkouwen was.

    Ik zou dus ook aardig uit m'n slof schieten ><


    No growth of the heart is ever a waste

    ik ben meestal vet hyper en vrolijk op school.
    En soms opeens vet down, zeg maar, omdat ik gewoon opeens denk aan die dag dat mijn opa is overleden, Ookal is het al vet lang geleden. Maar bij mij ligt het wat anders, want zo'n band had ik niet met mijn opa. maar sinds mijn opa dood is, is ht thuis een hele verrekte stress boel geworden.(papa en mama hebben dikke problemen) En ja, dus ik stress ook.
    Maar okay, mijn beste tip, gewoon lachen, ookal is het fake... en ja gewoon zo'n i don't give a fuck houding. Ookal kom je dan heeel arrogant over :3.


    Alleen maar tranen van geluk

    praat er anders gewoon met je leraar over;)
    Serieus, mensen die zo doen he, k kan door zo boos om worden. Ik word dan of boos, of ik doe arrogant, of ik negeer het ;) En soms, als ik opmerkingen krijg over dat ik dik, dom, lomp, lelijk enz. ben zeg ik heel vrolijk en droog: Dankje :D Je wilt niet weten hoe snel ze dan zijn uitgelult xD Die gezichten zijn dan echt vreselijk geniaal xD

    Maar goed ga dus met leraar praten, blijf ze negeren of word een keer boos, ookal krijg je straf, het helpt misschien wel en als je de leraar vertelt waarom je zo boos werd, zal het nog best wel mee vallen ;)
    Ik hoop dat goed komt ;)

    Xx,


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    ik zou ze schoppen._O_


    Smiling but close to tears.

    Doe alsof je ze niet hoort!!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    dat is k*t. maar ik heb al 4 mensen verloren.......als ik goed tel? maar ik zit er ook wel mee. voor al als er al veel in je familie dood zijn -.-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Gaunt schreef:
    Weetje als iemand over mijn familie begint slaag ik ze.
    Ik kan overal tegen maar ze moeten niet over mijn familie beginnen.
    En BTW;Negeer ze gewoon meisiee.
    Trek je er niks van aan x)


    inderdaad of geef ze een stoot die ze niet vergeten echt niet vergeten (cat)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ignore them, kun je anders misschien regelen dat je naar een andere klas gaat met aardigere kinderen? Misschien zoeken ze dan een ander slachtoffer.
    x


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    euhm. misschien naar een lkr gaan of ze zzn mep geven:Y)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 14:31 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat is irritand ja.. ;) ik heb ook zoiets gehad toen ik op school zat.. Maar ikke zat op een speciaal onderwijs wand ik ben moeilijk lerend! En onze schoolkruisde aan bij een normale grote school (Weet ffe niet meer hoe je dat noemt) Die tieners die daar zaten peste mij altijd en ook mijn medeklasgenoten.. Het is zeker niet leuk vooral die twee meisjes gewoon flink gaan uitschelden, laat ze maar flink voelen ;)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 17:18 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    geween een HELE grote bek terug geven!
    en anders praten met iemand die je vertrouwd


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt