• Nou ik voel me al 2 dagen kut omdat.
    Ik gister droomde over mijn overleden oma ik werd wakker met een kut gevoel en was afwezig.
    Komt een meisje in me klas zeiken dat ik oordopjes op heb maar ik wilde niet naar haar luisteren want ik heb een liedje op mijn mobiel dat liedje heet Shooting Star en dan denk ik altijd aan degene die ik kwijd ben geraakt.
    Maar ze begon zeg maar te klikken over mij ik ben al 2 keer in de problemen geraakt door haar.
    En ik heb ruzie met haar een nog een vriendin van haar. We waren eerst Best Friends maar nu is dat veranderd nou eigenlijk al eerder.
    Ff Back To The Story.
    Ik negeerde ze dat is het beste. Maar nee ze zoeken MIJ!! steeds op en ik niet hun.
    Dus hun proberen mn aandacht te trekken enzo en ik negeren vroeg een vriendin van me. Layla wat er is waarom ik zo keek dus ik uitleggen wat ik droomde over mijn oma en toen hoorde ik ze vaag lachen enzo en toen zei een van de meiden die Lilly heet "Ja mijn Opa is vandaag 3 jaar dood." en lachen zij, Toen had ik echt zo het gevoel dat ze me uitlachte ik voelde me al kut en nu dat ernog bij.
    Nu negeer ik ze maar zij zoeken mij steeds op.
    Wat moet ik doen voordat het uit de handloopt net als vorige keer?

    -Om Redenen Zijn De Namen Veranderd-


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Strobelight schreef:
    Vlieg eens uit ofzo, volgens mij snappen ze het dan wel dat je het niet leuk vind. :3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Zoiets hebbenz e bij mij ook eens geflikt. Maar omdat ik het lef niet had om hun een mep te geven voelde ik me nog ellendiger.
    Sommige mensen hebben nou eenmaal een keer een mep nodig. Ik zou zeggen waarschuw haar: 'Nog één keer je bek open trekken en ik geef je een mep!' En gaat ze door gewoon slaan!

    Sorry hoor,Maar ik ben niet diegene die aandacht bij jou komt zoeken.Dat is Kimberley.Toen zij er niet was,was het toch volgens jou 'Rustig'?
    en Tijdens gym Pakte je me zomaar op.Dus dan wil jij eigenlijk aandacht van ons.Volgens merel mogen we niet met elkaar omgaan.Maar toch praat je met ons.
    Of weet je het niet meer?


    Je mpp moeder swaa

    Androgynous schreef:
    Sorry hoor,Maar ik ben niet diegene die aandacht bij jou komt zoeken.Dat is Kimberley.Toen zij er niet was,was het toch volgens jou 'Rustig'?
    en Tijdens gym Pakte je me zomaar op.Dus dan wil jij eigenlijk aandacht van ons.Volgens merel mogen we niet met elkaar omgaan.Maar toch praat je met ons.
    Of weet je het niet meer?
    Ik wil me er niet mee bemoeien hoor.
    Maar dit topic is van een paar weken geleden, En kun hoe weet je nou dat jij dat bent?
    Het kan ook iemand anders zijn hoor. Maar sorry als ik het verkeerd begrijp maar als je ruzie hebt kan je beter wat er gebeurd is laten rusten.


    You're Never To Old To Make Your Dreams Come True

    BoyzoneLover schreef:
    (...) Dat heb ik al eens gedaan, Maar dan lachen ze me altijd uit.
    En ik ben een meisje dat dat niet druft ik wil het wel maar ik kan het niet, Omdat ik bang ben dat ik straf krijg:X
    En ze hebben ook roddels verzonnen dat ik Lesbi ben maar dat is niet zo maar nu begint die Lesbi Roddel weer


    die lesbi roddel begint niet weer! Demy! We waren allang al gestopt.
    Maar de hele klas vind je gewoon raar.Toen ik nog vrienden met je was,en altijd als ik iets ann je wil vragen,Reageer je altijd Chagerijnig.Dat vinden de kinderen uit de klas juist ook.


    Je mpp moeder swaa

    skip dit mensen woojo is oud hou op met reacties zeggen :d

    kimel schreef:
    skip dit mensen woojo is oud hou op met reacties zeggen :d

    Maar om eerlijk te zijn vind ik dit als topic wel aandachtzoekerij


    Je mpp moeder swaa

    Zo veel mogelijk uit de weg gaan.


    Food.

    Wat een kut kinderen. Gwn negeren. Hoe beter je ze negeert hoe saaier het voor hun wordt.


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.