• HALLOOW QUIZLETFANS.
    Madena heeft een vraagje aan jullie allemaall. Eeuhm, geen idee waarom, maar kvind het leuk om te weten.xD

    Eeeeuuh, wat moet ik hier schrijven ofzo =,='
    Ohja. Op wie ik jaloers ben :E

    - Op... geen idee =,0


    ok

    oh zo ><
    uhm olsen twins


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ik snap het niet xD

    Gewoon op wie je jaloers bent om een reden,wat valt daar nou niet over te snappen?

    op gert xD hij is zooo sexy :$
    niet dat jullie gert kennen (krul)


    PoisonTrash on camera

    Op de Olsen Twins... die twee zwemmen in het geld en hebben een kledingkast waar ik een moord voor wil doen. En hun hebben ook nog eens een hummer x|

    Op de Olsen Twins... die twee zwemmen in het geld en hebben een kledingkast waar ik een moord voor wil doen. En hun hebben ook nog eens een hummer x|
    Die ja. En ze zijn ook nog es[vind ik] mooi.

    Op x3 uwhh.. *let me think*

    kom er nog wl opterug alsk het weet kee x3


    We can only learn to love by loving.

    Ik op......
    uh..
    weetikniet. _O_


    AAP

    Ja weet ik wel mensen die allstars hebben maar ik heb net nieuwe schoenen en ik mag geen all stars omdat ik dus net nieuwe schoenen heb en ik moest zonodig een broek erbij kopen van 70 euri nu heb ik nogmaar 30 euri want ik heb me blut geshopt en nu kan ik ook geen allstars en nu ben ik jaloers op pauline want die heeft allstars en ik NIET. (huil)


    AAP

    Ik weet het ook niej =,='
    AHA. ik heb het. Op Bill Gates ofzo ^^
    Hij is rijk en heeft een leuke naaaamxd


    ok

    Ja weet ik wel mensen die allstars hebben maar ik heb net nieuwe schoenen en ik mag geen all stars omdat ik dus net nieuwe schoenen heb en ik moest zonodig een broek erbij kopen van 70 euri nu heb ik nogmaar 30 euri want ik heb me blut geshopt en nu kan ik ook geen allstars en nu ben ik jaloers op pauline want die heeft allstars en ik NIET. (huil)

    Hmm, mijn zusje heeft laatst All Stars voor 40 euro gekocht. Maar die All Stars zijn ook voor de kleinere maten .xd Inderdaad, als je grotere voeten hebt, kosten ze 70 0,0


    ok

    (...)
    Hmm, mijn zusje heeft laatst All Stars voor 40 euro gekocht. Maar die All Stars zijn ook voor de kleinere maten .xd Inderdaad, als je grotere voeten hebt, kosten ze 70 0,0


    Jaaa nou bij ons 60 en ze waren gewoon fucking in de reclame maar ze waren oranje en blauw en groen en bruin en ik wil ZWART. _O_


    AAP

    Op de Olsen Twins... die twee zwemmen in het geld en hebben een kledingkast waar ik een moord voor wil doen. En hun hebben ook nog eens een hummer x|

    Jah egt he-_-


    Get outta my head!

    Op th. Omdat ik ook in een hele grote succesvolle band wil zitten met miljoenen meisjes [jongens in mijn geval] die smoorverliefd op me zijn. En omdat ik een lippiercing wil als tom:D.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Bij ons in de klas was er een jongen, echt eng. Nou, hij 'haatte' TH dus. En hij zat Bill de hele tijd uit te schelden enzo. Ik vroeg op msn .(OMG. IK HEB ZIJN MSN, NIET VRAGEN WAAROM) van waarom haat je ze ? Hij zei, ik haat ze niet, maar ik ben jaloers op ze omdat ze zo succesvol zijn. Daarom ging ik ze maar pesten. En toen zei hij mij dat ik het aan niemand mocht vertellen. Ik zei op voorwaarde dat hij ze niet meer zou pesten XD
    Aaaagh. nu vind hij Tom cool (A) En hij vind hun liedjes wel leuk xD


    ok

    VETTE POKEMONSEX MAN!! (puh)


    AAP