• Hey everyone,

    Ik krijg heel snel vettig haar. alleen niet als ik het elke dag was maar ik heb gelezen dat als je je haar iedere dag wast, dat dat niet goed is voor je haar. Ik wil heel snel van mijn vettig haar af dus plaats snel een reactie please!


    ~Live your life!~

    Sommige mensen wassen hun haar verkeerd, kun je me misschien uitleggen hoe jij je haar wast?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ga naar de apotheker en vertel dit wat hier staat. Je krijgt een speciale shampoo daarvoor.
    Zo was dat bij een vriendin van me toch.


    Some people make the world special just by being in it

    Als je je haar vaak wast, word het ook sneller vettig. Misschien kan je eens in de zoveel tijd wat talkpoeder in je haar doen, dat helpt ook. Maar als je het tevaak doet, is het ook slecht voor je haar.


    Your make-up is terrible

    ik was mijn haar om de dag eerst net als jij elke dag.
    ik had ook last van vettig haar maar nu niet meer


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Je moet het wassen met enkele druppeltjes citroensap [y]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik moet het wel elke dag wassen als ik niet met vettig haar naar school wil gaan. Koop shampoo tegen vet haar?

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 15:07 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik weet t niet precies, maar je moet in ieder geval niet een shampoo tegen vet haar gaan gebruiken. Daar wordt het alleen maar erger van, doordat je lichaam door die shampoo juist denkt van dr is geen vet meer en dan gaat ie nog meer vet aanmaken.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    niet zo vaaak in je haar zitten met je handen. dat helpt al een stuk.
    en gebruik shampoo en creme-spoeling en was het goed uit !
    dan heb je er al lang niet zoveel last meer van. (:


    Life is a beautiful struggle

    Héél goed je haar uitspoelen, vooral de cremespoeling en gebruik daar wat minder van dan voorheen.


    your eyes are like stars in the night.

    Gebruik Shampoo tegen vettig haar, en was het echt goed uit. Want als je het niet goed uitspoelt blijft het vettig.

    Ik heb om de dag vettig haar.
    Echt klote
    En bij blond haar val het echt hard op.
    Eecht kut.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Resume schreef:
    niet zo vaaak in je haar zitten met je handen. dat helpt al een stuk.
    en gebruik shampoo en creme-spoeling en was het goed uit !
    dan heb je er al lang niet zoveel last meer van. (:

    En zo min mogelijk met een borstel/kam door je haar heen gaan! Echt zo min mogelijk door je haar heen gaan, met wat dan ook, want dat zorgt ervoor dat je lichaam vet gaat aanmaken. -heb ik begrepen-.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Koop een shampoo tegen vet haar?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    koop shampoo voor vettig haar van bijv. andrélon . en niet elke dag je haar wassen. daar word je haar juist vettig van.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik doe zeg maar dag 1 dan wassen dag 2 is het nog goed en ik wil het niet elke dag wassen maar dag 3 is het vettig en dan doe ik het altijd in een staart en dan die avond wassen omdat ik sochtends geen tijd heb.
    Je moet ook zeg maar opbouwen tussen hoelang je je haar wilt wassen heb ik gehoord.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 20:10 ]


    the world is filled with people that we dont understand