• Grom, niemand is online of wat dan ook, en om mijn vrienden nu jankend op te bellen nee ;/ Dus ik doe het maar lekker via Q.

    Ik haat dat &^^%% wijf dat elke week mijn humeur naar beneden haalt, ik haat dat kutwijf dat mijn zelfvertrouwen de grond in boort, en zegt dat ik een vies varken ben, en dat ik niks goed doe. Dat is een Emo ben, en dat ik kut muziek luister. Die alles verdraait bij mijn ouders zodat ik overal de schuld van krijg. Ik haat haar, en ik hoop dat ze wegrot in de hel. Dat ze mee wordt gesmokkelt door een pedofiel/Loverboy die haar elke dag verkracht, en dat ze in pijn moet leven. Ik zou haar het liefst nu willen trappen, maar dat doe ik niet. Want straks krijg ik nog een telefoon naar mijn kop.
    Ik HAAT mijn zus.

    Edit; Ja, en daarna gaat ze ook altijd schijnheilig aardig doen, alles moet gaan volgens haar zin

    [ bericht aangepast op 21 sep 2010 - 14:27 ]


    SLOAN.

    Lastig, dat is typisch pubertijd gedrag wat er vertoont word, het beste is om het te negeren, en anders om vrolijk mee te doen (zo is het niet leuk meer voor haar om zo te doen).


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik snap wat je meemaakt. En dat je boos kan worden. Stiekem scheld ik mijn zus helemaal uit in mijn gedachten als ze vervelend is. Maar zó denk ik er ook niet weer over. Ze is, en blijft mijn zus. Wat er ook gebeurd. Ik kan haar ook haten. En zij mij. Ik heb de laatste tijd geleerd om mezelf te verdedigen. Ik kan haar terug duwen. Het enigste wat ze kan doen is m'n haren trekken, enof slaan. Maar dat is niet het einde van mijn leven. Daarvoor ben ik niet meer bang voor haar. Ik hou van haar. Ookal is ze mijn vijand. Bij elke probleem is ze bij me, en dat vind ik nou dus zo fijn aan haar. (:

    & zo erg is mijn zus ook weer niet.:Y)

    Aww.(flower)
    Ik weet even niet wat ik moet zeggen. Behalve dan dat jij een geweldige muzieksmaak heb en geen vies varken bent maar een superlief meisje. <3
    Als je wil klagen over je zus of wat dan ook mag je dat altijd bij mij kwijt. (flower)


    hoi, jij bent leuk.

    ik heb ook een *^&%#)*$##%& zus maar ik wens haar niet dat ze mag wegrotten in een grot ofsoiets.


    Bieberfeverrr <33333!

    Hmmm, de puberteit he?

    Ik zou je zus gewoon lekker negeren. Jij hebt jou stijl en smaak. En dat moet ze maar accepteren. ;) Gewoon een tijdje niks zeggen en als zij iets tegen jou zegt gewoon antwoorden. Doe ik met mijn vervelende broertje ook altijd :P En het werkt echt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    > Verplaatst naar relatie.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Schatje, het is Ikers schuld, hij had niet weg moeten gaan. En dude! JE MAG ME ALTIJD OPBELLEN! DAARVOOR HEB JE MIJN KUTTIE NUMMER TOCH? Echt waar Lotto, ik ben er altijd voor je (flower)


    You can agree with me or you can be wrong

    Ik kan je zeggen, ik snap je precies!
    Zo is mijn zus dus ook, altijd krijg ik altijd de schuld van. Mag ik al die kut klusjes doen, en zorgt ze dat mijn ouders boos worden op míj.
    Maar wat ik je ook kan vertellen, als ze uit eindelijk weg is, wil je haar zo snel mogelijk weer terug!
    -jaja, mijn ouders hebben nu helemaal geen aandacht meer voor me, doordat ze nu in Amerika zit --' -
    Echt, aan zussen heb je niks!
    HAAT aan zussen af en toe :l
    -vaak dus-


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    Dat is echt zwaar kut!
    Gewoon niet naar haar luisteren hoor!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    goh dan is mijn broer nog chil..


    Don't dream your life, but live your dream!

    Misschien.. moet je laten zien dat je schijt aan d'r hebt.

    Bijvoorbeeld:
    Zus: Wat hebt ge nu weer aan voor iets belachelijks, stomkop. Jij bent echt een loser oniet soms?
    Jij: Schijt.

    Zulk soort dingen dus :']


    No growth of the heart is ever a waste