• We hebben echt een geweldige leraar op school voor Gedragswetenschappen -dat is psychologie etc.-
    Hij is 28, heeft een vriendin en hij is psycholoog. Ik lach me echt steeds half dood met die gast :Y)
    Als hij een voorbeeld geeft, vindt hij het leuk om op een bank te slaan -en hard-, wij schrikken ons dood, hij lacht ons uit.
    En dan heeft hij een zin die hij iedere les zegt, nou ja, twee: "Als jullie in het volgende jaar geraken, dan..." en "Niks moet, behalve doodgaan!"
    En zijn favoriete mop; "Wat zegt een homofiele uil?" Klas; "..." Leraar: "JOEHOEEEE" Klas: "-slappe lach-"
    Maar het enge aan hem is wel, als je een slechte dag hebt, is het net alsof hij het weet en door je heen kijkt :X
    -onnuttig topic, I know-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Doet me denken aan onze leraar Aardrijkskunde. Das ook zo';n topgozer ;)


    ars moriendi

    -ligt hier plat om die grap- XD _O_


    Hope goes lost but never dies.

    Mijn nederlandse leraar is ook al zo´n geweldige leraar.


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    kofferbus schreef:
    Moet ik jouw eens iets vertellen? De zwaard (hem dus) heeft het niet echt voor de B! Echt serieus, nog geen enkele keer dit jaar heeft hij zo iets grappigs vertelt, behalve eens op de bank slagen. En deze ochtend was hij echt slechtgezind, en de les daarvoor ook al. En echt, dat komt gewoon door onze klas denk ik. Leuke klas en zo, maar geloof mij, ik, Do en Sarah letten nog het meeste op van heel de klas tijdens zijn les.
    En haha, ik ook een onnutige reactie :')

    Blijkbaar is die strenger als titularis.. Misschien ligt het daar aan. En aangezien de B bijna nooit oplet -no offence-, gaat hij gaan moeite doen om lief en vrolijk en grappig te blijven hoor..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    CarmineG schreef:
    (...)
    Blijkbaar is die strenger als titularis.. Misschien ligt het daar aan. En aangezien de B bijna nooit oplet -no offence-, gaat hij gaan moeite doen om lief en vrolijk en grappig te blijven hoor..

    Ja, ik denk ook zoiets. Alhoewel dat de meesten bij gwe wel opletten, buiten de Cedric dan want dieje let bij niks op.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Die mop kende ik al,er is er ook een met een leeuw.
    Ik heb het niet zo op psycholoog,sterker nog ik 'haat' die mensen. Maar die leraar van jouw klink wel leuk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Die mop kende ik al,er is er ook een met een leeuw.
    Ik heb het niet zo op psycholoog,sterker nog ik 'haat' die mensen. Maar die leraar van jouw klink wel leuk.

    @ Joyce; da trekt wel bij
    @ Exercitus; Ieder zijn mening :] Maar psychologen zijn heus niet zo erg.. Mijn leraar is er een, maar die gaat je niet helemaal uitvragen over hoe je je voelt of wat dan ook. Hij is er gewoon, als je iemand nodig hebt. Hij was er voor onze klas, toen een meisje uit onze klas was verkracht. Wat ik wil zeggen is; ze zijn echt niet eng, of iemand die je moet haten. Ze doen gewoon hun werk :]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    CarmineG schreef:
    (...)
    @ Joyce; da trekt wel bij
    @ Exercitus; Ieder zijn mening :] Maar psychologen zijn heus niet zo erg.. Mijn leraar is er een, maar die gaat je niet helemaal uitvragen over hoe je je voelt of wat dan ook. Hij is er gewoon, als je iemand nodig hebt. Hij was er voor onze klas, toen een meisje uit onze klas was verkracht. Wat ik wil zeggen is; ze zijn echt niet eng, of iemand die je moet haten. Ze doen gewoon hun werk :]

    Ik heb gewoon een slecht ervaring gehad bij een haptonoom(ik weet dat het niet het zelfde is maar daarom kan ik niet zo goed tegen die mensen) en die mensen hebben vaak de vervelende nijging om met je te bemoeien en alles beter te weten,als je begrijp wat ik bedoelt.

    Ik haat ze ook niet echt,daarom stond het tussen haakjes.
    Maar zoals ik al zei hij lijkt me toch leuk,zeker als leraar.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2010 - 21:28 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ik heb gewoon een slecht ervaring gehad bij een haptonoom(ik weet dat het niet het zelfde is maar daarom kan ik niet zo goed tegen die mensen) en die mensen hebben vaak de vervelende nijging om met je te bemoeien en alles beter te weten,als je begrijp wat ik bedoelt.

    Ik haat ze ook niet echt,daarom stond het tussen haakjes.
    Maar zoals ik al zei hij lijkt me toch leuk,zeker als leraar.

    Hij is leuk :] En ik begrijp je ook wel..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Mijn natuurkunde leraar zei vanmiddag: "Nee, jongens, begrijpen begint met verwarring." xD


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    hahaha, wat cool =3 Ik heb ook een hele leuke leraar voor maatschappijleer.
    Hij is best racistisch, maar hij verteld gebeurtenissen op zo'n leuke manier dat je gewoon keihard moet lachen en alles onthoudt haha. :']
    dan heeft ie het over zn verleden als verpleegkundige en dan gaat het echt over een hindoestaanse familie op de IC ofzo. En dan zegt ie: 'Ja, nou dan kun je er wel een bom op gooien, maar dan is er nog meer paniek!' Echt alle oplossingen is; neerknallen of een bom erop haha. :']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Haha, die grap vind ik echt leuk.
    Verder heb ik een beetje slechte ervaring met psychologen, leraren, en zeker leraren die psychologen zijn en je willen helpen... Dusja... Maar hij is wel geinig.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    oomg die grap xd die ga ik maar niet aan me neef vertellen of wel.. [hijs homo..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    oomg die grap xd die ga ik maar niet aan me neef vertellen of wel.. [hijs homo..]

    Als hij humor heeft, zal hij er wel mee lachen :'D


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    CarmineG schreef:
    (...)
    Als hij humor heeft, zal hij er wel mee lachen :'D


    nouw.. mijn kleine neefje kon nog niet goed handjes klappen.. dus sloeg hij op de rug van zijn hand hij werd link jonge =O
    mja hij is dus het vrouwelijke gedeelte van een homo stel xd

    kan er op sich wel mee lache..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you